Η εξάπλωση των Smartphones και Tablets είναι ραγδαία!
Σύμφωνα με όλες τις έρευνες οι νέες γενιές θα χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά το κινητό τους για πρόσβαση στο Internet. Επίσης, πρόσφατη έρευνα της Bari Focus στην Ελλάδα έδειξε ότι το 24% των ηλικιών 13+ διαθέτει συσκευή Smartphone ενώ στις ηλικίες 13-24 το ποσοστό ανέρχεται στο 40%!
Παράλληλα εκατοντάδες είναι ήδη οι εφαρμογές που αναπτύσσονται και δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να διενεργούν μια σειρά από καθημερινές συνήθειες μέσω του κινητού τους όπως social networking, search, αγορές, χάρτες, νέα, κ.α.
Είναι φανερό ότι η χρήση του internet μέσω desktop και laptop καθώς και οι συνήθειες που επηρεάζουν την αγοραστική μας συμπεριφορά, μεταφέρονται με ραγδαίους ρυθμούς σε mobile περιβάλλον.
Η OgilvyOne και η OgilvyAction πραγματοποίησαν την έρευνα που θα βρείτε στο παρακάτω white paper ως μια πρώτη προσέγγιση. Παρά το γεγονός ότι μελετήθηκαν αγοραστικές συμπεριφορές σε προηγμένες αγορές νομίζουμε ότι μερικά από τα συμπεράσματα και συμβουλές της έρευνας είναι πολύ χρήσιμα και αφορούν σε όλους τους marketers σε όποια αγορά και εάν βρίσκονται.
Παράλληλα, σας παραθέτουμε μερικά slides από το Βusiness Ιnsider τα οποία αποδεικνύουν ξεκάθαρα την αύξηση χρήσης internet μέσω του κινητού καθώς και τη δυναμική των πωλήσεων Smartphones και Tablets.
Δείτε επίσης μερικά στοιχεία για την Ελληνική αγορά και το πόσο έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις μέσω κινητού στο Google τα τελευταία 2-3 χρόνια.
Έτσι, ως πρώτα-βασικά βήματα στην κατάρτιση μιας mobile στρατηγικής για τα brand σας προτείνουμε τα παρακάτω:
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικές δουλειές μας που κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση – στο πώς δηλαδή μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το κινητό για προώθηση πωλήσεων, ενεργοποίηση καταναλωτών και παροχή υπηρεσιών.
Η εφαρμογή της Lacta είναι μια πρωτοποριακή mobile εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες της να γράψουν και να "κρύψουν" μηνύματα πάνω στην συσκευασία της Lacta, τα οποία μπορούν να προωθήσουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Το Conn-x, στα πλαίσια της χορηγίας για τις “Νύχτες Πρεμιέρας” μετέτρεψε κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας σε ανοικτούς κινηματογράφους, όπου χιλιάδες περαστικοί παρακολούθησαν αποκλειστικές ταινίες μικρού μήκους στο κινητό τους.
Το What’s Up με το νέο του app δίνει τη δυνατότητα για ενεργοποίηση υπηρεσιών, έλεγχο και ανανέωση χρόνου ομιλίας, επιβράβευση με δώρα για κάθε ανανέωση και πολλά άλλα.
Μέσω της εφαρμογής COSMOTE My Account παρέχεται η δυνατότητα διαχείρισης της σύνδεσης, ενημέρωσης για θέματα που αφορούν το λογαριασμό, ενεργοποίηση και απενεργοποίηση υπηρεσιών, εντοπισμού του πλησιέστερου καταστήματος, κ.α.
H εφαρμογή “PartyTogether” του Bacardi είναι συνδεδεμένη με τα activations του brand καθώς και με τα σημεία διάθεσης και συνεργασίας. Ο καταναλωτής μπορεί να παίξει τα Bacardi Games και να κερδίσει μοναδικά δώρα, να μάθει που και πότε γίνονται τα Bacardi Parties καθώς και να δει τη λίστα με όλα τα bar/club του Bacardi.