Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Monday 3 December, 2012

The new Mobile Shopper

Η εξάπλωση των Smartphones και Tablets είναι ραγδαία!

Σύμφωνα με όλες τις έρευνες οι νέες γενιές θα χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά το κινητό τους για πρόσβαση στο Internet. Επίσης, πρόσφατη έρευνα της Bari Focus στην Ελλάδα έδειξε ότι το 24% των ηλικιών 13+ διαθέτει συσκευή Smartphone ενώ στις ηλικίες 13-24 το ποσοστό ανέρχεται στο 40%!

Παράλληλα εκατοντάδες είναι ήδη οι εφαρμογές που αναπτύσσονται και δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να διενεργούν μια σειρά από καθημερινές συνήθειες μέσω του κινητού τους όπως social networking, search, αγορές, χάρτες, νέα, κ.α.

Είναι φανερό ότι η χρήση του internet μέσω desktop και laptop καθώς και οι συνήθειες που επηρεάζουν την αγοραστική μας συμπεριφορά, μεταφέρονται με ραγδαίους ρυθμούς σε mobile περιβάλλον.

Η OgilvyOne και η OgilvyAction πραγματοποίησαν την έρευνα που θα βρείτε στο παρακάτω white paper ως μια πρώτη προσέγγιση. Παρά το γεγονός ότι μελετήθηκαν αγοραστικές συμπεριφορές σε προηγμένες αγορές νομίζουμε ότι μερικά από τα συμπεράσματα και συμβουλές της έρευνας είναι πολύ χρήσιμα και αφορούν σε όλους τους marketers σε όποια αγορά και εάν βρίσκονται.

Παράλληλα, σας παραθέτουμε μερικά slides από το Βusiness Ιnsider τα οποία αποδεικνύουν ξεκάθαρα την αύξηση χρήσης internet μέσω του κινητού καθώς και τη δυναμική των πωλήσεων Smartphones και Tablets.

Δείτε επίσης μερικά στοιχεία για την Ελληνική αγορά και το πόσο έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις μέσω κινητού στο Google τα τελευταία 2-3 χρόνια.

Έτσι, ως πρώτα-βασικά βήματα στην κατάρτιση μιας mobile στρατηγικής για τα brand σας προτείνουμε τα παρακάτω:

  1. Βεβαιωθείτε ότι όλα σας τα digital assets (website, blog, Facebook apps κ.α.) είναι mobile compatible – δηλαδή σωστά στημένα και διαθέσιμα σε οθόνη κινητού και tablet. 
     
  2. Παρακολουθείτε τα anlytics σας για να δείτε πόσοι είναι αυτοί που σας προσεγγίζουν μέσω mobile συσκευής και κατά πόσο αυξάνονται διαχρονικά. 
     
  3. Προσπαθήστε να εισάγετε την mobile λογική σε όλη σας την επικοινωνία και προγράμματα marketing. Όχι σαν κάτι ξεχωριστό αλλά ως συνέχεια και υποστήριξη της συνολικής σας παρουσίας. 
     
  4. Παρακολουθείτε τον χώρο του mobile συνεχώς διαβάζοντας άρθρα και έρευνες ώστε να κατανοήσετε πως το κοινό σας χρησιμοποιεί το κινητό του στα πλαίσια του customer journey.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικές δουλειές μας που κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση – στο πώς δηλαδή μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το κινητό για προώθηση πωλήσεων, ενεργοποίηση καταναλωτών και παροχή υπηρεσιών.

Η εφαρμογή της Lacta είναι μια πρωτοποριακή mobile εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες της να γράψουν και να "κρύψουν" μηνύματα πάνω στην συσκευασία της Lacta, τα οποία μπορούν να προωθήσουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Το Conn-x, στα πλαίσια της χορηγίας για τις “Νύχτες Πρεμιέρας” μετέτρεψε κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας σε ανοικτούς κινηματογράφους, όπου χιλιάδες περαστικοί παρακολούθησαν αποκλειστικές ταινίες μικρού μήκους στο κινητό τους.

Το What’s Up με το νέο του app δίνει τη δυνατότητα για ενεργοποίηση υπηρεσιών, έλεγχο και ανανέωση χρόνου ομιλίας, επιβράβευση με δώρα για κάθε ανανέωση και πολλά άλλα.

Μέσω της εφαρμογής COSMOTE My Account παρέχεται η δυνατότητα διαχείρισης της σύνδεσης, ενημέρωσης για θέματα που αφορούν το λογαριασμό, ενεργοποίηση και απενεργοποίηση υπηρεσιών, εντοπισμού του πλησιέστερου καταστήματος, κ.α.

H εφαρμογή “PartyTogether” του Bacardi είναι συνδεδεμένη με τα activations του brand καθώς και με τα σημεία διάθεσης και συνεργασίας. Ο καταναλωτής μπορεί να παίξει τα Bacardi Games και να κερδίσει μοναδικά δώρα, να μάθει που και πότε γίνονται τα Bacardi Parties καθώς και να δει τη λίστα με όλα τα bar/club του Bacardi.