Δύο από τα μεγαλύτερα νεανικά brands της Ελλάδας, το WHAT’S UP και ο NESCAFÉ Frappé, συνεργάζονται στη νέα πρωτοποριακή καμπάνια που δημιούργησε η OgilvyOne Athens, το WHAT’S UP Beaches!
Με μία ιδέα που χτίζει στρατηγικά πάνω στο νεανικό και παρεΐστικο χαρακτήρα και των δύο brands, το WHAT’S UP Beaches, δίνει τη δυνατότητα σε παρέες να κλείσουν 200 δωρεάν ξαπλώστρες κάθε εβδομάδα σε δημοφιλείς παραλίες της Αττικής και να απολαύσουν όχι μόνο τη θάλασσα και την άνεσή τους, αλλά και τον καφέ τους κερασμένο από το NESCAFÉ Frappé.
Η διαδικασία είναι απλή, αλλά εντυπωσιακή, αφού προσφέρει στους χρήστες μία dual screen εμπειρία:
Οι χρήστες μπαίνουν live σε μία virtual παραλία στο site του WHAT’S UP και καλούνται να «πετάξουν» την πετσέτα τους πάνω σε μία άδεια ξαπλώστρα, για να την «κλείσουν». Συγκεκριμένα, σκανάρουν με το κινητό τους το QR code που βρίσκεται πάνω στην ξαπλώστρα που θέλουν να κλείσουν, σέρνουν μια πετσέτα από την οθόνη του κινητού τους η οποία μαγικά απλώνεται πάνω στην ξαπλώστρα στην οθόνη του υπολογιστή, με το όνομά τους και τη φωτογραφία τους από το Facebook! Με αυτό τον τρόπο, ο κάθε χρήστης κλείνει μια πραγματική ξαπλώστρα στις συνεργαζόμενες πλαζ, για αυτόν αλλά και έναν φίλο του.
Όμως η διασκέδαση δεν σταματάει εδώ. Οι χρήστες καλούνται στο κινητό τους να διαλέξουν πώς πίνουν το NESCAFÉ Frappé τους και κάνοντας shake ολόκληρο το κινητό, βλέπουν τον καφέ να φτιάχνεται μέσα στην οθόνη.
Οι παίκτες πρέπει να είναι σε ετοιμότητα κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, που το WHAT’S UP Beaches (http://beaches.whatsup.gr) ανοίγει με νέες ξαπλώστρες, ώστε να προλάβουν να κλείσουν μια ξαπλώστρα για το Σαββατοκύριακο.
Ο playful και instant win χαρακτήρας του παιχνιδιού, έχει μεγάλη ανταπόκριση στο νεανικό κοινό, αφού οι virtual παραλίες γεμίζουν μέχρι να πεις... WHAT’S UP Beaches!