Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Friday 18 July, 2014

WHAT’S UP Beaches: Μαζί πάμε παραλία!

Δύο από τα μεγαλύτερα νεανικά brands της Ελλάδας, το WHAT’S UP και ο NESCAFÉ Frappé, συνεργάζονται στη νέα πρωτοποριακή καμπάνια που δημιούργησε η OgilvyOne Athens, το WHAT’S UP Beaches!

Με μία ιδέα που χτίζει στρατηγικά πάνω στο νεανικό και παρεΐστικο χαρακτήρα και των δύο brands, το WHAT’S UP Beaches, δίνει τη δυνατότητα σε παρέες να κλείσουν 200 δωρεάν ξαπλώστρες κάθε εβδομάδα σε δημοφιλείς παραλίες της Αττικής και να απολαύσουν όχι μόνο τη θάλασσα και την άνεσή τους, αλλά και τον καφέ τους κερασμένο από το NESCAFÉ Frappé.

Η διαδικασία είναι απλή, αλλά εντυπωσιακή, αφού προσφέρει στους χρήστες μία dual screen εμπειρία:

Οι χρήστες μπαίνουν live σε μία virtual παραλία στο site του WHAT’S UP και καλούνται να «πετάξουν» την πετσέτα τους πάνω σε μία άδεια ξαπλώστρα, για να την «κλείσουν». Συγκεκριμένα, σκανάρουν με το κινητό τους το QR code που βρίσκεται πάνω στην ξαπλώστρα που θέλουν να κλείσουν, σέρνουν μια πετσέτα από την οθόνη του κινητού τους η οποία μαγικά απλώνεται πάνω στην ξαπλώστρα στην οθόνη του υπολογιστή, με το όνομά τους και τη φωτογραφία τους από το Facebook! Με αυτό τον τρόπο, ο κάθε χρήστης κλείνει μια πραγματική ξαπλώστρα στις συνεργαζόμενες πλαζ, για αυτόν αλλά και έναν φίλο του.

Whats Up Beaches

Όμως η διασκέδαση δεν σταματάει εδώ. Οι χρήστες καλούνται στο κινητό τους να διαλέξουν πώς πίνουν το NESCAFÉ Frappé τους και κάνοντας shake ολόκληρο το κινητό, βλέπουν τον καφέ να φτιάχνεται μέσα στην οθόνη. 

Οι παίκτες πρέπει να είναι σε ετοιμότητα κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, που το WHAT’S UP Beaches (http://beaches.whatsup.gr) ανοίγει με νέες ξαπλώστρες, ώστε να προλάβουν να κλείσουν μια ξαπλώστρα για το Σαββατοκύριακο.

Ο playful και instant win χαρακτήρας του παιχνιδιού, έχει μεγάλη ανταπόκριση στο νεανικό κοινό, αφού οι virtual παραλίες γεμίζουν μέχρι να πεις... WHAT’S UP Beaches!