Feed

Feed

News

3Bit x Ogilvy: Τρως Σκάλωμα. Τρως Σκάλωμα. Τρως Σκάλωμα.

29/04/2024
Ή αλλιώς: Καινούργια καμπάνια 3Bit! Καινούργια καμπάνια 3Bit! Καινούργια καμπάνια 3Bit! Αθήνα, 29/...
Read More
News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
Friday 19 November, 2010

Τελικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο.

www.tyxaiodenomizo.gr

Αναμφισβήτητα (και καθόλου τυχαία) η φράση «Τυχαίο; Δεν νομίζω;» ήταν η ατάκα της χρονιάς. Λίγο πριν μπει το ’11 και συγκεκριμένα 8 εβδομάδες πριν το τέλος αυτής της χρονιάς, η OgilvyΟne αποφάσισε να βραβεύσει τις 8 καλύτερες φράσεις, εμπνευσμένες από τον γνωστό αριθμολόγο και να χαρίσει 8 μεγάλα δώρα. Όλο μαζί, διαγωνισμός για το 11888 του ΟΤΕ. Τυχαίο; Φυσικά και όχι.

Η ομάδα της OgilvyOne έστησε το site www.tyxaiodenomizo.gr και καλεί όλους τους εμπνευσμένους «ατακαδόρους» να γράψουν μια φράση που καταλήγει στο αγαπημένο ρητορικό ερώτημα των τελευταίων μηνών. Κάθε υποψήφιος μπορεί να γράψει τη φράση του και στη συνέχεια να την μοιραστεί με τους φίλους του στο Facebook, καλώντας τους να την ψηφίσουν. Η ψηφοφορία γίνεται μέσω Facebook connect, γεγονός που αποτρέπει τις ανεξέλεγκτες, πολλαπλές ψήφους προς μια συγκεκριμένη συμμετοχή. Η 8 εξυπνότερες ατάκες που θα συγκεντρώσουν τα περισσότερα likes κερδίζουν από ένα εξίσου έξυπνο κινητό τηλέφωνο Samsung Galaxy S.

Μέχρι σήμερα στη σελίδα έχουν ανέβει πάνω από 1500 φράσεις ενώ τα likes στη σελίδα του 11888 στο Facebook ξεπερνούν τα 2700. Τυχαίο; Δεν νομίζω.