Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Wednesday 17 November, 2010

Πώς η Lacta έγινε το πιο γλυκό κομμάτι του Facebook στην Ελλάδα.

Έπειτα από δύο συνεχόμενες επιτυχίες με τις integrated καμπάνιες "Love at first site" και "Love in Action", η OgilvyOne Athens επιμελήθηκε τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική της Lacta για τη νέα σεζόν, με αποτελέσματα που ήδη έχουν δημιουργήσει πρωτοφανές buzz στα Social Media.

 

Η αρχή έγινε με το νέο τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Συγγνώμη», που δημιουργήθηκε από την OgilvyOne σε συνεργασία με την Bold Ogilvy και γυρίστηκε σε στούντιο στο Βουκουρέστι σε παραγωγή Stefi Productions. Στο TVC ακούγεται το κλασικό τραγούδι της Lacta από τα ‘90s, «Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου», σε σύνθεση του Στέφανου Κορκολή, ερμηνευμένο από τη φωνή του Πάνου Μουζουράκη που σε συνδυασμό με την εικόνα, δημιούργησε ιδιαίτερη αίσθηση τόσο κατά την τηλεοπτική προβολή, όσο και στο YouTube.

Η συνέχεια έγινε στην επίσημη σελίδα της Lacta στο Facebook, στη διεύθυνση http://www.facebook.com/Lacta, η οποία είναι ήδη η πιο δημοφιλής σελίδα για brand στην Ελλάδα, με περισσότερους από 260.000 fans!

Lacta Facebook page 

Η επιτυχία αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε ένα πρωτότυπο Facebook application, δημιουργία της OgilvyOne, που σύντομα έγινε μόδα και εξελίχτηκε σε μια από τις μεγαλύτερες viral επιτυχίες στο ελληνικό internet τον τελευταίο καιρό.

Lacta Facebook application 

Οι χρήστες του Facebook μπορούν να γράψουν το όνομα του αγαπημένου τους πάνω στη συσκευασία Lacta της επιλογής τους και να το δημοσιεύσουν στο wall του, με μια αφιέρωση που λέει: «Μπορεί να μην είσαι Lacta, αλλά είσαι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου!». 

Lacta Facebook app wall post 

Μέσα σε μόλις 2 εβδομάδες, την εφαρμογή χρησιμοποίησαν 100.000 χρήστες, στέλνοντας περισσότερες από 200.000 custom σοκολάτες Lacta! Η δωρεάν προβολή των εικόνων αυτών σε όλους τους φίλους κάθε χρήστη, καθώς και ο βαθμός του engagement που έφερε χρήστες να αντικαθιστούν το profile image τους με τη συσκευασία Lacta που φέρει το όνομά τους, είναι δύσκολο να εκτιμηθεί.

Lacta Facebook stats 

Το σίγουρο είναι πως μιλάμε ήδη για την πρώτη μεγάλη επιτυχία στα Social Media στην Ελλάδα που κατάφερε να ενθουσιάσει το κοινό παρέχοντας εργαλεία έκφρασης και συν-δημιουργίας branded περιεχομένου.

Η συνέχεια αναμένεται εξίσου γλυκιά...