UPDATE 25/03/2010:
1η διεθνής είδηση το "Love in Action" στο Advertising Age!
Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται η προβολή του "Love in Action", της ιστορίας αγάπης που η Lacta έκανε ταινία με την συμμετοχή του κοινού. Η ταινία έχει έως τώρα περισσότερα από 210.000 online views, ενώ στην τηλεοπτική της προβολή στις 14 Φεβρουαρίου, εκτιμάται ότι την είδαν 335.000 τηλεθεατές.
Σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας που συνάντησε το "Love at first site", αποφασίσαμε να αναθέσουμε στους ίδιους τους καναναλωτές να γράψουν το love story αυτής της χρονιάς, καλώντας τους να μοιραστούν μαζί μας τις δικές τους αληθινές ιστορίες αγάπης και στην συνέχεια να μας βοηθήσουν να κάνουμε μία από αυτές ταινία.
Συνολικά στάλθηκαν 1.307 ιστορίες και έπειτα από μία δύσκολη διαδικασία επιλογής, η νικήτρια ιστορία μετατράπηκε σε σενάριο από τον δημιουργό των μεγάλων επιτυχιών, Γιώργο Καπουτζίδη. Κατά τη διάρκεια του preproduction της ταινίας, οι επισκέπτες του loveinaction.gr ψήφισαν για να καθορίσουν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, τα ονόματα των ηρώων αλλά ακόμα και για τα ρούχα που θα φορούσαν οι ηθοποιοί. Κάποιοι fans είχαν ακόμα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα γυρίσματα αλλά και να πάρουν μέρος σε αυτά.
Όταν άρχισαν τα γυρίσματα, το κοινό ενημερώνονταν για την παραγωγή μέσω του επίσημου blog, της σελίδας στο Facebook και του σχετικού account στο Twitter. Αναλυτικά ρεπορτάζ δημοσιεύονταν καθημερινά στο YouTube και στο εκατοντάδες φωτογραφίες στο Flickr καθ όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων. Η ταινία έφτασε να προβληθεί τελικά όχι μόνο online όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, αλλά και ως περιεχόμενο στο MEGA Channel στις 14 Φεβρουαρίου στα πλαίσια αφιερώματος στην ημέρα των ερωτευμένων.
Το blog έχουν ως σήμερα επισκεφτεί περισσότεροι από 210.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ υπήρχαν παραπάνω από 2.000 σχόλια και 11.500 εγγεγραμμένοι χρήστες που έστειλαν ιστορίες ή ψήφισαν στα διάφορα στάδια της παραγωγής.
Αντίστοιχα πετυχημένη ήταν η πορεία του "Love in Action" στο Facebook, καθώς η σελίδα μετρά περισσότερους από 27.000 fans που με τα μηνύματά τους και την ενεργή τους συμμετοχή (συνολικα 8.800 interactions), έδωσαν πνοή σε μία από τις πιο φιλόδοξες Social Media και Branded Entertainment καμπάνιες στην Ελλάδα.
Δείτε και εσείς τώρα την ταινία, στην ολοκληρωμένη της μορφή, εδώ ή μέσα από το http://www.loveinaction.gr