Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Monday 22 March, 2010

Lactas Love in Action in numbers

Love in Action in Advertising Age

UPDATE 25/03/2010:
1η διεθνής είδηση το
"Love in Action" στο Advertising Age!

Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται η προβολή του "Love in Action", της ιστορίας αγάπης που η Lacta έκανε ταινία με την συμμετοχή του κοινού. Η ταινία έχει έως τώρα περισσότερα από 210.000 online views, ενώ στην τηλεοπτική της προβολή στις 14 Φεβρουαρίου, εκτιμάται ότι την είδαν 335.000 τηλεθεατές.

Σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας που συνάντησε το "Love at first site", αποφασίσαμε να αναθέσουμε στους ίδιους τους καναναλωτές να γράψουν το love story αυτής της χρονιάς, καλώντας τους να μοιραστούν μαζί μας τις δικές τους αληθινές ιστορίες αγάπης και στην συνέχεια να μας βοηθήσουν να κάνουμε μία από αυτές ταινία.

Συνολικά στάλθηκαν 1.307 ιστορίες και έπειτα από μία δύσκολη διαδικασία επιλογής, η νικήτρια ιστορία μετατράπηκε σε σενάριο από τον δημιουργό των μεγάλων επιτυχιών, Γιώργο Καπουτζίδη. Κατά τη διάρκεια του preproduction της ταινίας, οι επισκέπτες του loveinaction.gr ψήφισαν για να καθορίσουν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, τα ονόματα των ηρώων αλλά ακόμα και για τα ρούχα που θα φορούσαν οι ηθοποιοί. Κάποιοι fans είχαν ακόμα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα γυρίσματα αλλά και να πάρουν μέρος σε αυτά.

Love in Action - theatrical poster

Όταν άρχισαν τα γυρίσματα, το κοινό ενημερώνονταν για την παραγωγή μέσω του επίσημου blog, της σελίδας στο Facebook και του σχετικού account στο Twitter. Αναλυτικά ρεπορτάζ δημοσιεύονταν καθημερινά στο YouTube και στο εκατοντάδες φωτογραφίες στο Flickr καθ όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων. Η ταινία έφτασε να προβληθεί τελικά όχι μόνο online όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, αλλά και ως περιεχόμενο στο MEGA Channel στις 14 Φεβρουαρίου στα πλαίσια αφιερώματος στην ημέρα των ερωτευμένων.

Το blog έχουν ως σήμερα επισκεφτεί περισσότεροι από 210.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ υπήρχαν παραπάνω από 2.000 σχόλια και 11.500 εγγεγραμμένοι χρήστες που έστειλαν ιστορίες ή ψήφισαν στα διάφορα στάδια της παραγωγής. 

Αντίστοιχα πετυχημένη ήταν η πορεία του "Love in Action" στο Facebook, καθώς η σελίδα μετρά περισσότερους από 27.000 fans που με τα μηνύματά τους και την ενεργή τους συμμετοχή (συνολικα 8.800 interactions), έδωσαν πνοή σε μία από τις πιο φιλόδοξες Social Media και Branded Entertainment καμπάνιες στην Ελλάδα.

Δείτε και εσείς τώρα την ταινία, στην ολοκληρωμένη της μορφή, εδώ ή μέσα από το http://www.loveinaction.gr