Αυτές τις γιορτές ο Nescafé Dolce Gusto και η OgilvyOne, παρουσιάζουν την "Τέχνη που κόβει την ανάσα". Μια online καμπάνια που έρχεται να αντικαταστήσει τα πιο άσχημα δώρα που σας έχουν κάνει με το απόλυτο δώρο των γιορτών: τις μηχανές Nescafé Dolce Gusto!
Η μάρκα που έχει συνδεθεί με την υψηλή αισθητική και τη "μοντέρνα τέχνη του καφέ", καλεί όλους τους ιδιοκτήτες φρικαλέων “έργων τέχνης” να τα μοιραστούν με όλους για να κερδίσουν.
Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες πρέπει να φωτογραφίσουν αληθινά φρικτά δώρα και να τα ανεβάσουν στα social media με hashtag #KanenaGusto. Ο απολαυστικός κριτικός έργων τέχνης του Nescafé Dolce Gusto θα παρουσιάζει τα πιο άσχημα από αυτά στα 4 επεισόδια της σειράς "Τέχνη που κόβει την ανάσα" που θα μεταδίδονται και στο YouTube και στο Facebook. Οι συμμετοχές που θα εμφανίζονται στα επεισόδια θα κερδίζουν μηχανές - έργα τέχνης από τον Nescafé Dolce Gusto!
Μάθετε περισσότερα για την ενέργεια στη σελίδα του Nescafé Dolce Gusto Greece στο Facebook.