Παρασκευή 13 Μαρτίου, 2009 από Daphni

Hellmann's Ketchup

Για το λανσάρισμα της Hellmann’s Ketchup, δημιούργησαμε μια σειρά από πρωτότυπα, «ζουμερά» και διασκεδαστικά interactive banners.Το brief μας ενέπνευσε και ο «χορός» της ντομάτας ξεκίνησε, αποδίδοντας όχι ένα αλλά τρία δημιουργικά concepts που τα χαρήκαμε εξίσου! Σκοπός μας ήταν να επικοινωνήσουμε την Ελληνική συνταγή της Hellmann’s Ketchup με 17 ολόκληρες Ελληνικές ντομάτες που ωρίμασαν στον ήλιο στη συσκευασία των 570g, αλλά και τις χαμηλές θερμίδες της - μόλις 14 ανά κουταλιά (15gr).

«Σε ενοχλεί αυτό που διαβάζεις; Πάρτο με τις ντομάτες!»

Εκπλήσσοντας τον επισκέπτη, on click σε ένα expandable banner, ζουμερές ντομάτες ξεχύνονταν από το μπουκάλι της Ketchup και περιέλουζαν τη σελίδα που βρισκόταν ο επισκέπτης. Με αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο, επικοινωνήσαμε ότι κάθε συσκευασία Hellmann’s Ketchup 570g συμπεριλαμβάνει το χυμό από 17 ολόκληρες Ελληνικές ντομάτες που ωρίμασαν στον ήλιο. Η περήφανη ντομάτα με το Ελληνικό σημαιάκι υπέγραφε το δημιουργικό μας!


Δείτε το demo εδώ

«Τι κρύβει το μπουκάλι;»

Για την ίδια καμπάνια δημιουργήσαμε synchronized banners. Στην ίδια σελίδα ο επισκέπτης καλούνταν να απαντήσει στην ερώτηση «Που θα βρεις 17 Ελληνικές ντομάτες;» σε banner 728x90 στην κορυφή της σελίδας και παράλληλα να ανακαλύψει «Τι κρύβει το μπουκάλι» σε banner 300x250 στο πλάι δεξιά της σελίδας.
Οι ντοματούλες περίμεναν υπομονετικά τον επισκέπτη να κάνει mouse over στο 728x90 στην κορυφή της σελίδας, ενώ την ίδια στιγμή το καπάκι του γυάλινου μπουκαλιού στο 300x250 ανοιγόκλεινε με «απειλητικές» διαθέσεις!
On mouse over είτε στο 728x90 είτε στο 300x250, τα δύο banners συγχρονίζονταν με μία πρωτοποριακή τεχνική και ο «χορός» της ντομάτας ξεκινούσε για τον ανυποψίαστο επισκέπτη, καθώς οι ντοματούλες έπεφταν από το πιάτο τους σ το 728x90, μέσα από τη σελίδα, κατευθείαν στο διάφανο μπουκάλι στο 300x250.
Η επικοινωνία ολοκληρωνόταν αποκαλύπτοντας ότι κάθε μπουκάλι Hellmann’s Ketchup 570g περικλείει το χυμό από 17 ολόκληρες Ελληνικές ντομάτες που ωρίμασαν στον ήλιο.


Δείτε το demo εδώ

«Απαγορευτικό Σήμα»

Στα πλαίσια της ίδιας επικοινωνίας, έπρεπε να αποδώσουμε δημιουργικά ότι μία κουταλιά (15ml) Hellmann’s Ketchup έχει μόνο 14 θερμίδες, απενεχοποιόντας έτσι την απόλαυση!
Ο επισκέπτης έβλεπε ένα «απαγορευτικό» σήμα με την ένδειξη «Η απόλαυση δεν είναι πια απαγορευμένη». Το γνωστό λευκό οριζόντιο σχήμα σε κόκκινο φόντο που μας προειδοποιεί στους μονόδρομους στη δική μας περίπτωση δεν ήταν παρά ένα αυτοκόλλητο σε μία ολοστρόγγυλη ντοματούλα, όπως αποκαλύπτονταν on mouse over. Aπό το σημείο αυτό χρησιμοποιώντας το TV Tag που είχε αναπτύξει η Bold/Ogilvy για τον ίδιο σκοπό, η επικοινωνία μας ολοκληρωνόταν σε video banner όπου η ντομάτα μορφοποιούταν σε ένα μπουκάλι Hellmann’s Ketchup και χοροπηδούσε ανάλαφρα στο ρυθμό της μουσικής, τονίζοντας ότι μια κουταλιά έχει μόνο 14 θερμίδες.

 
Δείτε το demo εδώ

Σχόλια

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image without spaces, also respect upper and lower case.

© 2007-2018 OgilvyOne Worldwide Athens. Ημαθίας 10 - 15344 Γέρακας (map) | Τηλ: 210 6660 300 | Fax: 210 6660 399 | e-mail: ath.ogilvyone@ogilvy.com | RSS