Ακόμα ένα βραβείο προστέθηκε στην μεγάλη λίστα των διακρίσεων που έχει αποσπάσει η καμπάνια της Lacta, "Love at first site", στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Αυτή το φορά, το βραβείο αφορά την αποτελεσματικότητα της ενέργειας, και μάλιστα σε ανταγωνισμό με όλες τις καμπάνιες για Τρόφιμα & Γαλακτοκομικά τα τελευταία δύο έτη, σε ATL και BTL επίπεδο και όχι μόνο digital. Η συγκεκριμένη κατηγορία είχε 17 συμμετοχές, τις περισσότερες από όλες τις κατηγορίες. Το "Love at first site" απέσπασε το Bronze Effie Hellas, ενώ το silver στην κατηγορία πήρε η καμπάνια "Οι Φύλακες των Συνταγών" της Lowe Athens για την Hellmanns της Ελαίς και το χρυσό το γνωστό "Παριζάκι Υφαντής" που έκανε η BBDO Athens.
Η καμπάνια "Love at first site" έγινε φυσικά με την συμβολή της Bold Ogilvy. H OgilvyOne ανταπέδωσε, όταν η καμπάνια "Σήμα Καμπάνα" της COSMOTE, δημιουργίας Bold Ogilvy, με την συμβολή της OgilvyOne Athens, απέσπασε το Gold Effie της κατηγορίας Εταιρική Επικοινωνία.
Η Bold Ogilvy απέσπασε επίσης Silver Effie για την καμπάνια των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, Silver Effie για την καμπάνια "Million" της Τράπεζας Πειραιώς και Bronze Effie για την καμπάνια "Φαντάρος" της COSMOTE, με την συμβολή και πάλι της OgilvyOne.
Το Ogilvy Group δηλάδη, με συνολικά 5 βραβεία Effie Hellas.