2 χρυσά βραβεία αποτελεσματικότητας "Effie" απέσπασε η OgilvyOne Athens με την Kraft Foods για την καμπάνια της Lacta της περιόδου 2010-2011.
Tο πρώτο χρυσό βραβείο ήρθε στην κατηγορία "Low Budget" για την Facebook εφαρμογή "Name it", που κατάφερε να δώσει τεράστια ώθηση στην σελίδα της Lacta.
Το δεύτερο χρυσό βραβείο αφορούσε την συνολική καμπάνια της Lacta στην κατηγορία "Τρόφιμα & Γαλακτοκομικά Προϊόντα", με έναρξη το τηλεοπτικό σποτ "Συγγνώμη" που έγινε σε συνεργασία με την Bold Ogilvy & Mather, τις Facebook εφαρμογές "Name it!", "Lacta Lovers", "Lacta Video Clip", την Mobile εφαρμογή της Lacta με χρήση Augmented Reality, καθώς και την Branded Entertainment σειρά "Lacta Surprises" σε συνεργασία με την Mindshare.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν η σελίδα της Lacta να γίνει η μεγαλύτερη στην Ελλάδα καθόλη την διάρκεια της περιόδου, αριθμώντας σήμερα περισσότερους από 625.000 fans, αλλά και την αύξηση των πωλήσεων της Lacta, ως αποτελέσμα της καθημερινής επαφής των χρηστών με το brand, κατά 30% για το έτος 2011!
Ευχαριστούμε πολύ την Kraft Foods (πλέον Mondelez) και ευχόμαστε πάντα τέτοια!