ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Πέμπτη 10 Μαρτίου, 2016

OgilvyOne Athens sweeps Greek Advertising "Ermis Awards"

For the 8th consecutive year, OgilvyOne Athens was the most awarded Digital & Direct agency in the country, at Greece’s annual advertising festival, Ermis Awards.

The agency was named Digital Agency of the Year, Direct Agency of the Year, and Media Agency of the Year, managing to win 5 Grand Prix in the Digital, Direct, Branded Entertainment, Media and Integrated Ad Campaign categories, for work produced for Aegean Airlines and Mondelez’s Lacta chocolate. Mondelez was also named “Client of the Year” at the same event. The agency won an unprecedented total of 60 Ermis Awards.

Watch the case videos for the Grand Prix awarded campaigns below.

OgilvyOne Athens is the most awarded Greek agency abroad, with awards won at Cannes Lions, Clios, One Show, LIA and more.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, 2015

Η σειρά της Lacta "Κάνε το βήμα", στο shortlist των London International Awards.

Ακόμα μια σημαντική διάκριση για μια καμπάνια της Lacta σε διεθνές επίπεδο, ήρθε με την ανακοίνωση του shortlist για τα επερχόμενα London International Awards.

Η online σειρά με τίτλο "Κάνε το βήμα" που δημιούργησε η OgilvyOne Athens, για την προώθηση της mobile εφαρμογής "Lacta Messages" είναι υποψήφια στην κατηγορία καλύτερης online σειράς, της ενότητας Branded Entertainment των LIA 2015. 

Η σειρά, σε σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά, σκηνοθεσίας του Χρήστου Νικολέρη και παραγωγής της FOSS Productions, αγαπήθηκε από το online κοινό όσο καμία άλλη, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 7 εκατομμύρια views και σημειώνοντας εντυπωσιακό engagement με περισσότερα από 350.000 likes, comments και shares.

Τα London International Awards, συγκαταλέγονται στα 5 σπουδαιότερα φεστιβάλ διαφήμισης στον κόσμο, με την OgilvyOne και την Lacta να έχουν κατακτήσει στο παρελθόν ξανά βραβείο σε αυτά, όπως και στα Cannes Lions, τα Clio Awards και το One Show.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Πέμπτη 20 Μαρτίου, 2014

O OTE και η ΟgilvyOne παρουσιάζoυν το OTE My WiFi!

Tι είναι το OTE My WiFi; 

Είναι ο τρόπος, για να πάρεις το WiFi του σπιτιού σου, έξω στο δρόμο!» 

O OTE και η ΟgilvyOne απαντούν σε αυτό και σε άλλα ερωτήματα σχετικά με τη νέα υπηρεσία ΟΤΕ My WiFi. Ένα animated video, που φιλοξενείται στο site του ΟΤΕ, εξηγεί απλά τι είναι, πού χρησιμεύει και πώς λειτουργεί αυτή η νέα υπηρεσία.

Κεντρικός ήρωας του video είναι ένας νεαρός που υποδέχεται στη ζωή του το OTE My WiFi. Όλα ξεκινούν τη στιγμή που ο ήρωάς μας ψάχνει στο Internet να βρει τι είναι αυτή η νέα υπηρεσία, μέχρι που μια φωνή έρχεται να τον βοηθήσει! 

Με αυτόν τον τρόπο και κυρίως με χιούμορ γίνονται εμφανή όλα τα οφέλη του ΟΤΕ My WiFi, ο κόσμος μαθαίνει πώς μπορεί να έχει ΔΩΡΕΑΝ Ιnternet και εκτός σπιτιού, χρησιμοποιώντας απλά τη σύνδεσή του, ενώ, τελικά, συνειδητοποιεί ότι με αυτήν την υπηρεσία γίνεται μέρος μιας κοινότητας  που μετράει ήδη εκατομμύρια μέλη σε όλον τον κόσμο! 

Μάθε περισσότερα στο: ote.gr/mywifi

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δευτέρα 25 Νοεμβρίου, 2013

Η μεγαλύτερη σοκολάτα στο Internet από την Υγείας Παυλίδη.

Με την επιμέλεια της OgilvyOne Athens.

Ένα κομμάτι σοκολάτας με το όνομά τους αρκεί να φτιάξουν οι χρήστες του Internet, για να προσφέρουν αυτές τις γιορτές λίγη χαρά σε οικογένειες που έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του www.biggestchocolate.gr με ένα απλό κλικ δημιουργούν ένα virtual κομμάτι σοκολάτας, στο οποίο εμφανίζεται το όνομά τους στο Facebook, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία της μεγαλύτερης σοκολάτας στο Internet. Σκοπός είναι να προσφερθούν αντίστοιχης ποσότητας σοκολάτες Υγείας Παυλίδη στις οικογένειες που στηρίζει η MKO Praksis. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 4 πρώτες μέρες, η σοκολάτα των χρηστών έχει ξεπεράσει ήδη τα 12.000 κομμάτια! 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δευτέρα 21 Οκτωβρίου, 2013

Διαγωνισμός Lacta Guess στο Facebook

“Πόσες συσκευασίες από τις νέες γεύσεις της Lacta χώρεσαν σε ένα διάφανο κουτί;” Σε αυτήν την ερώτηση επιχειρούν να απαντήσουν οι fans της Lacta στο Facebook, προκειμένου οι πρώτοι που θα μαντέψουν σωστά, να κερδίσουν τον ίδιο αριθμό από σοκολάτες!

Με σκοπό το λανσάρισμα των 6 νέων γεύσεων της πιο αγαπημένης σοκολάτας, η OgilvyOne Athens δημιούργησε τον πρωτότυπο διαγωνισμό "Lacta Guess" γεμίζοντας και φωτογραφίζοντας ένα κουτί από plexiglass με εκατοντάδες νέες Lacta και καλώντας τους fans να μαντέψουν με βάση τη φωτογραφία του κουτιού πόσες συσκευασίες από κάθε νέα γεύση έχουν χωρέσει σε αυτό. Οι 5 πρώτοι Facebook fans που μαντεύουν σωστά, κερδίζουν και μοιράζονται τις συσκευασίες Lacta της συγκεκριμένης γεύσης. Στη συνέχεια, οι συσκευασίες αυτές αφαιρούνται από το κουτί, για να μαντέψουν τον αριθμό της επόμενης γεύσης μέχρι το κουτί να αδειάσει εντελώς!

© 2007-2016 OgilvyOne Worldwide Athens. Ημαθίας 10 - 15344 Γέρακας (map) | Τηλ: 210 6660 300 | Fax: 210 6660 399 | e-mail: ath.ogilvyone@ogilvy.com | RSS