Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Thursday 29 September, 2016

Χρυσό βραβείο ξανά για την Lacta στα διεθνή MIXX Awards 2016 στη Νέα Υόρκη!

Η branded ταινία της Lacta “Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο” που επιμελήθηκε η OgilvyOne Athens, συνεχίζει να θριαμβεύει στο εξωτερικό, αυτή την φορά κατακτώντας το χρυσό βραβείο της κατηγορίας Branded Content στα διεθνή IAB MIXX Awards που απονεμήθηκαν το βράδυ της 27ης Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη.

Τα IAB MIXX Awards αναδεικνύουν κάθε χρονιά τις πιο δημιουργικές αλλά και αποτελεσματικές digital ενέργειες στον κόσμο, προκειμένου να εμπνεύσουν και να εκπαιδεύσουν την αγορά για τους πιο πρωτοποριακούς τρόπους να χτιστούν τα brands online.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη μας χαρά, να επιστρέφουμε στα βραβεία που επί της ουσίας ξεκίνησαν τις μεγάλες διεθνείς μας διακρίσεις. Το 2009 είχαμε πάρει το πρώτο χρυσό που δόθηκε στη νέα τότε κατηγορία του “Branded Content” για την interactive ταινία “Love at first site” της Lacta. Είναι σπουδαίο που η δουλειά που κάνει η ομάδα μας, συνεχίζει να αποτελεί παράδειγμα για το industry σε διεθνές επίπεδο. Ευχαριστούμε την Mondelez για την εμπιστοσύνη και όλους τους συντελεστές της ταινίας που συγκίνησε τόσο πολύ τον κόσμο.”

Το βραβείο παρέλαβαν η Χριστίνα Αληφακιώτη, Business Unit Director και ο Gert Tzafa, Senior Art Director της OgilvyOne Athens, σε σε μια λαμπρή τελετή στο TΑΟ Downtown Restaurant του Maritime Hotel στη Νέα Υόρκη. Για την πλήρη λίστα των βραβείων, δείτε εδώ: http://www.iab.net/mixxawards/gallery2016/

Υπενθυμίζεται ότι η καμπάνια της Lacta “Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο” που επιμελήθηκε η OgilvyOne μαζί με την Bold Ogilvy & Mather σε μια παραγωγή της Foss Productions, έχει φέτος επίσης κατακτήσει, το People’s Voice στα Webby Awards αλλά και ένα Silver Lion στις Κάννες.