Μεγάλη απήχηση έχει τις τελευταίες μέρες η viral Facebook εφαρμογή του 3Bit, μέσω της οποίας έχουν πλέον φτιαχτεί περισσότερα από 20.000 user generated videos.
Η εφαρμογή είναι μέρος της integrated καμπάνιας για το 3Bit που σχεδίασε ο όμιλος της Ogilvy, με υπογραφή «3Bit. Χτυπάει πάντα 3 φορές». Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτική διαφήμιση και Facebook εφαρμογή στη νέα σελίδα του 3Bit στο Facebook και αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες ενέργειες.
Το τηλεοπτικό σενάριο, δημιουργία της Bold Ogilvy και της OgilvyOne βασίζεται σε δημιουργική ιδέα εμπνευσμένη από τα τρία συστατικά του 3Bit που σε γεμίζουν ενέργεια για να συνεχίσεις. Με χιουμοριστικό τρόπο, βλέπουμε το «3Bit effect» σε έναν φοιτητή που ανοίγει ένα 3Bit για να πάρει τα πάνω του και να συνεχίσει το διάβασμα. Ένας ...καρατέκα, κυριολεκτικά, του την πέφτει και με 3 απανωτά χτυπήματα τον “ξυπνάει”, οπτικοποιώντας έτσι το claim ότι «Κάθε φορά που τρως ένα 3Bit δέχεσαι 3 απανωτά χτυπήματα από σοκολάτα, κρέμα και μπισκότο που θα σε ξεσηκώσουν».
Η καμπάνια επεκτάθηκε στα social media, με μία πρωτότυπη Facebook εφαρμογή από την OgilvyOne που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πρωταγωνιστήσουν οι ίδιοι στο τηλεοπτικό. Συγκεκριμένα, οι χρήστες διαλέγουν σε ποιον φίλο τους θέλουν να δώσουν 3 χτυπήματα, αλλάζουν τα λόγια του τηλεοπτικού με τεχνολογία «Text to Speech» και φτιάχνουν το δικό τους video, το οποίο μοιράζονται με τους φίλους τους. Η ενέργεια έγινε viral και πάνω από 20.000 videos έχουν μέχρι τώρα δημιουργηθεί, με πρωταγωνιστές τους fans του 3Bit.