Οι επιτυχίες συνεχίζονται για την Lacta και την OgilvyOne σε διεθνές επίπεδο.
Η online σειρά με τίτλο "Κάνε το βήμα" που δημιούργησε η OgilvyOne Athens, για την προώθηση της mobile εφαρμογής "Lacta Messages" κέρδισε τελικά το ασημένιο βραβείο της κατηγορίας Branded Entertainment / Online Series στα LIA 2015.
Η σειρά, σε σενάριο της Μυρτώς Κοντοβά, σκηνοθεσίας του Χρήστου Νικολέρη και παραγωγής της FOSS Productions, αγαπήθηκε από το online κοινό όσο καμία άλλη, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 7 εκατομμύρια views και σημειώνοντας εντυπωσιακό engagement με περισσότερα από 350.000 likes, comments και shares.
Τα London International Awards, συγκαταλέγονται στα 5 σπουδαιότερα φεστιβάλ διαφήμισης στον κόσμο, με την OgilvyOne και την Lacta να έχουν κατακτήσει ξανά βραβείο σε αυτά, όπως και στα Cannes Lions, τα Clio Awards και το One Show.