Το nestlebaby.gr είναι το website της Βρεφικής Διατροφής Nestlé, ένας πολύτιμος σύμμαχος για τους νέους γονείς. Σκοπός του nestlebaby.gr είναι να δώσει πολύτιμες πληροφορίες τόσο για την εγκυμοσύνη με πλούσια άρθρα, video με τα στάδια ανά βδομάδα και συνταγές, όσο και χρήσιμες συμβουλές για τη φροντίδα και τη διατροφή των μωρών.
Η ομάδα του τμήματος Βρεφικής Διατροφής Nestlé, δίπλα στις μαμάδες σε όλη τη διαδρομή της μητρότητας αναγνώρισε ότι ολοένα και περισσότεροι νέοι γονείς αναζητούν πληροφορίες και απαντήσεις για την εγκυμοσύνη και τη μητρότητα στον κόσμο του internet. Για το λόγο αυτό ανέθεσε στην OgilvyOne τη δημιουργία και υλοποίηση της στρατηγικής εκμετάλλευσης οργανικών αποτελεσμάτων ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του nestlebaby.gr.
Οι εργασίες για το SEO ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2013 και διαπιστώσαμε ότι το nestlebaby.gr πληρούσε ένα πολύ μικρό μέρος των προδιαγραφών που πρέπει να έχει ένα website ώστε να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, η στρατηγική που ακολουθήσαμε στηρίχθηκε στις παρακάτω ενέργειες:
1. Εξετάσαμε το υφιστάμενο website καταγράφοντας λεπτομερώς τα προβλήματα που αντιμετώπιζε κατά την ανίχνευση και ευρετηρίασή του από τις μηχανές αναζήτησης.
2. Αναλύσαμε τον ανταγωνισμό και όλα τα keywords που σχετίζονται με τη θεματολογία του site καλύπτοντας όλο το εύρος των σχετικών αναζητήσεων σε εγχώριο επίπεδο.
3. Εφαρμόσαμε τα αποτελέσματα της ανάλυσης στο σύνολο του site κάνοντας τις απαραίτητες τεχνικές βελτιώσεις σε επίπεδο σελίδων δημιουργώντας έτσι τα θεμέλια για να επιτύχουμε υψηλές κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα.
4. Ακολουθήσαμε μια στρατηγική προσέλκυσης ποιοτικών εισερχόμενων links σε συνεργασία με το μεγάλο δίκτυο συνεργαζόμενων online μέσων ενισχύοντας την δημοτικότητα και την συνάφεια του περιεχόμενου του nestlebaby.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης που στοχεύουμε.
Τα αποτελέσματα μετά από 6 μήνες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά. Πετυχαίνοντας υψηλές θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα, καταφέραμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του nestlebaby.gr από τις μηχανές αναζήτησης κατά 4 φορές, έναν όγκο που τον Ιανουάριο του 2014 αποτελούσε το 80% των συνολικών μηνιαίων επισκέψεων του site. Ο αρχικός στοχος για 4πλασιασμό της επισκεψιμότητας από οργανικά αποτελέσματα επιτεύχθηκε στα μισά της διαδρομής, ενώ με την συνεχή μέτρηση της προόδου των εργασιών SEO και την διαρκή βελτιστοποίηση τους, αναμένεται να ξεπεράσουμε μέχρι τον Ιούνιο του 2014 κάθε αρχική εκτίμηση φέρνοντας το κοινό του nestlebaby.gr πιο κοντά στο αγαπημένο τους περιεχόμενο.
Η Αλεξία Λασκαράτου, Group Brand and Digital Manager της Nestlé μας είπε:
“Η διάρκεια της εγκυμοσύνης και η μητρότητα είναι μια περίοδος με ατέλειωτες απορίες ειδικά για τις νέες μαμάδες. Έχοντας στα χέρια μας ένα πολύ δυνατό site το nestlebaby.gr, αποφασίσαμε να δουλέψουμε με την ομάδα της OgilvyOne για να μπορέσουμε να παρέχουμε στις μαμάδες όλες τις απαντήσεις και τα εφόδια που χρειάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μια διαδρομή που μας μαθαίνει συνεχώς, μας κάνει να γνωρίζουμε καλύτερα τι είναι πραγματικά σημαντικό για τις μαμάδες και πώς να μάθουμε να μιλάμε πραγματικά στην γλώσσα που μιλάνε”