Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Friday 21 March, 2014

Search Engine Optimization στο nestlebaby.gr από την OgilvyOne

Το nestlebaby.gr είναι το website της Βρεφικής Διατροφής Nestlé, ένας πολύτιμος σύμμαχος για τους νέους γονείς. Σκοπός του nestlebaby.gr είναι να  δώσει πολύτιμες πληροφορίες τόσο για την εγκυμοσύνη με πλούσια άρθρα, video με τα στάδια ανά βδομάδα και συνταγές, όσο και χρήσιμες συμβουλές για τη φροντίδα και τη διατροφή των μωρών. 

Η ομάδα του τμήματος Βρεφικής Διατροφής Nestlé, δίπλα στις μαμάδες σε όλη τη διαδρομή της μητρότητας αναγνώρισε ότι ολοένα και περισσότεροι νέοι γονείς αναζητούν πληροφορίες και απαντήσεις για την εγκυμοσύνη και τη μητρότητα στον κόσμο του internet. Για το λόγο αυτό ανέθεσε στην OgilvyOne τη δημιουργία και υλοποίηση της στρατηγικής εκμετάλλευσης οργανικών αποτελεσμάτων ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του nestlebaby.gr.

Οι εργασίες για το SEO ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2013 και διαπιστώσαμε ότι το nestlebaby.gr πληρούσε ένα πολύ μικρό μέρος των προδιαγραφών που πρέπει να έχει ένα website ώστε να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, η στρατηγική που ακολουθήσαμε στηρίχθηκε στις παρακάτω ενέργειες:

1. Εξετάσαμε το υφιστάμενο website καταγράφοντας λεπτομερώς τα προβλήματα που αντιμετώπιζε κατά την ανίχνευση και ευρετηρίασή του από τις μηχανές αναζήτησης.  

2. Αναλύσαμε τον ανταγωνισμό και όλα τα keywords που σχετίζονται με τη θεματολογία του site καλύπτοντας όλο το εύρος των σχετικών αναζητήσεων σε εγχώριο επίπεδο.

3. Εφαρμόσαμε τα αποτελέσματα της ανάλυσης στο σύνολο του site κάνοντας τις απαραίτητες τεχνικές βελτιώσεις σε επίπεδο σελίδων δημιουργώντας έτσι τα θεμέλια για να επιτύχουμε υψηλές κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα.

4. Ακολουθήσαμε μια στρατηγική προσέλκυσης ποιοτικών εισερχόμενων links σε συνεργασία με το μεγάλο δίκτυο συνεργαζόμενων online μέσων ενισχύοντας την δημοτικότητα και την συνάφεια του περιεχόμενου του nestlebaby.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης που στοχεύουμε.

Τα αποτελέσματα μετά από 6 μήνες είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά. Πετυχαίνοντας υψηλές θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα, καταφέραμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του nestlebaby.gr από τις μηχανές αναζήτησης κατά 4 φορές, έναν όγκο που τον  Ιανουάριο του 2014 αποτελούσε το 80% των συνολικών μηνιαίων επισκέψεων του site. Ο αρχικός στοχος για 4πλασιασμό της επισκεψιμότητας από οργανικά αποτελέσματα επιτεύχθηκε στα μισά της διαδρομής, ενώ με την συνεχή μέτρηση της προόδου των εργασιών SEO και την διαρκή βελτιστοποίηση τους, αναμένεται να ξεπεράσουμε μέχρι τον Ιούνιο του 2014 κάθε αρχική εκτίμηση φέρνοντας το κοινό του nestlebaby.gr πιο κοντά στο αγαπημένο τους περιεχόμενο. 

Η Αλεξία Λασκαράτου, Group Brand and Digital Manager της Nestlé μας είπε:

“Η διάρκεια της εγκυμοσύνης και η μητρότητα είναι μια περίοδος με ατέλειωτες απορίες ειδικά για τις νέες μαμάδες. Έχοντας στα χέρια μας ένα πολύ δυνατό site το nestlebaby.gr, αποφασίσαμε να δουλέψουμε με την ομάδα της OgilvyOne για να μπορέσουμε να παρέχουμε στις μαμάδες όλες τις απαντήσεις και τα εφόδια που χρειάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μια διαδρομή που μας μαθαίνει συνεχώς, μας κάνει να γνωρίζουμε καλύτερα τι είναι πραγματικά σημαντικό για τις μαμάδες και πώς να μάθουμε να μιλάμε πραγματικά στην γλώσσα που μιλάνε”