Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Tuesday 16 July, 2013

Ravasaki: το νέο mobile application του Nescafé Frappé από την OgilvyOne

Λέγεται Ravasaki και κάνει αυτό ακριβώς που υποδηλώνει το όνομά του: μεταφέρει μηνύματα μεταξύ ανθρώπων που βρίσκονται στον ίδιο χώρο, χωρίς να το καταλάβει κανείς! Το Ravasaki είναι το νέο mobile application του Nescafé Frappé που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η OgilvyOne για να δώσει τη δυνατότητα στους νέους που βρίσκονται στον ίδιο χώρο, να επικοινωνούν ακόμα κι αν δεν έχουν ανταλλάξει αριθμούς τηλεφώνου.

Η έμπνευση ήρθε από τα διπλωμένα “χαρτάκια” που έλυναν το πρόβλημα της επικοινωνίας μέσα στις σχολικές τάξεις, αρκετά χρόνια πριν εφευρεθούν τα smartphones. Γι΄αυτό το λόγο, το Ravasaki δεν αρκείται σε ένα συνηθισμένο interface μηνυμάτων τύπου chat αλλά δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του να προσωποποιήσουν τα μηνύματά τους χρησιμοποιώντας κείμενο, ζωγραφική, έτοιμα σκίτσα και διαφορετικά χαρτιά.

Το Ravasaki χρησιμοποιεί τη βάση δεδομένων του Foursquare με εκατομμύρια σημεία όπου κάποιος μπορεί να κάνει check in. Σε αντίθεση όμως με την δημοφιλή εφαρμογή geolocation, δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα όχι μόνο να κάνουν check in αλλά και να επικοινωνούν με προσωπικά μηνύματα.

Το Ravasaki “τρέχει” σε συσκευές Android και iOS και είναι διαθέσιμο για δωρεάν download στο Google Play και το App Store.