Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Friday 13 February, 2015

Πρωτοφανής επιτυχία για την online σειρά της Lacta, Κάνε το βήμα

Κάνε το βήμα

Πρωτοφανή επιτυχία σημείωσε στο Internet η σειρά της Lacta, με τίτλο “Κάνε το βήμα”. Την σειρά που αποτελείται από 5 επεισόδια, παρακολούθησαν εκατοντάδες χιλιάδες θεατές στο Facebook και στο YouTube, περιμένοντας με ανυπομονησία κάθε εβδομάδα το επόμενο επεισόδιο. Τα videos της σειράς ξεπέρασαν τα 6 εκατομμύρια views, συγκεντρώνοντας δεκάδες χιλιάδες likes, shares και comments από θαυμαστές που προσπαθούσαν να μαντέψουν τις εξελίξεις και να σχολιάσουν τις ανατροπές στο τέλος του κάθε επεισοδίου.

Αξίζει να σημειωθεί πως κάθε εβδομάδα, τα posts των videos ξεπερνούσαν στο Facebook page της Lacta το 30% organic reach, φτάνοντας χωρίς media σε περισσότερους από 350.000 χρήστες κάθε φορά!

Στη σειρά, ο Κωστής, ένας νεαρός που έχει μόλις ανοίξει με τον κολλητό του τον Θάνο το δικό τους Barber Shop, ακούει κάθε βραδιά μια γυναικεία φωνή να γεμίζει τη γειτονιά με μια γλυκιά μελωδία. Ο Κωστής ονειρεύεται πως αυτή η φωνή είναι της Άννας, της όμορφης γειτόνισσας από τη διπλανή πολυκατοικία. Ώσπου μια μέρα, βρίσκει στην πόρτα του μια Lacta με ένα κρυμμένο μήνυμα, που οδηγεί στην παρτιτούρα με τις νότες της μελωδίας! Ποια είναι η άγνωστη αποστολέας; Ο Κωστής ζητά από τον Θάνο και τη Μυρσίνη, την υπάλληλό τους, να τον βοηθήσουν να την ανακαλύψει...

Και κάπως έτσι, μια γλυκιά ιστορία ξεκινά, με αφετηρία τα “Lacta Messages”. Τη νέα, πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας της Lacta, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να “σκανάρουν” με το κινητό τους το μοναδικό QR-Code που υπάρχει πάνω σε κάθε συσκευασία Lacta 85g και να κρύψουν ένα μήνυμα σε αυτήν, ακόμα και ανώνυμα. Στη συνέχεια, χαρίζοντας τη σοκολάτα σε κάποιον, αυτός μπορεί να διαβάσει το μήνυμα με το κινητό ή τον υπολογιστή του και να απαντήσει, ξεκινώντας μία συνομιλία και, γιατί όχι, και μια ιστορία αγάπης.

Το σενάριο της σειράς υπέγραψε η Μυρτώ Κοντοβά ("Υπέροχα Πλάσματα", "Μίλα μου βρώμικα") ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Χρήστος Νικολέρης (“Άγρια Παιδιά”). Στη σειρά έπαιξαν οι Σταύρος Σβήγκος, Αλεξάνδρα Ταβουλάρη, Χρήστος Κοντογεώργης, Αναστασία Παντούση και Άννα-Μαρία Βέλλη. 

Η πρωτότυπη αυτή integrated καμπάνια είναι δημιουργία της OgilvyOne Athens, ενώ η παραγωγή της σειράς είναι της Foss Productions.

Τα επεισόδια της σειράς «Κάνε το Βήμα» είναι διαθέσιμα στο http://www.lacta.gr για να τα δείτε από την αρχή και να εμπνευστείτε να κάνετε το δικό σας βήμα. Οι ερωτευμένοι που πέρασαν τη βραδιά του Αγίου Βαλεντίνου στο σπίτι, μπόρεσαν να δουν τα 5 επεισόδια σε μορφή τηλεταινίας, στο MEGA. 

Και μπορεί  αυτή η ιστορία να ολοκληρώθηκε την ημέρα των ερωτευμένων, όμως με τα Lacta Messages μια άλλη μπορεί να ξεκινήσει ανά πάσα στιγμή. Η δική σας!

Αξίζει να κάνεις κι εσύ το βήμα με μία Lacta. Γιατί εκεί έξω... υπάρχει αγάπη!