Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Wednesday 7 January, 2015

Ποδαρικό στο 2015 με «Ρεβεγιόν στον Αέρα» από την Aegean!

Εάν όπως λένε η αρχή της νέας χρονιάς καθορίζει και τη συνέχειά της, τότε το 2015 προβλέπεται "απογειωτικό", αφού ξεκίνησε με ένα άκρως επιτυχημένο “Ρεβεγιόν στον Αέρα” με την Aegean!

Παραμονή Πρωτοχρονιάς, 100 τυχεροί επιβάτες γέμισαν ένα αεροσκάφος της Aegean και αναχώρησαν… προς άγνωστο προορισμό, με στόχο να αλλάξουν χρονιά στον αέρα, αλλά και να κάνουν δεύτερη αλλαγή χρονιάς σε προορισμό έκπληξη, που δεν τους αποκαλύφθηκε παρά μόνο λίγα λεπτά πριν την προσγείωση!

Η OgilvyOne επιμελήθηκε όλη την επικοινωνία αυτής της πρωτότυπης ενέργειας, που περιελάμβανε 1 teasing preroll video, 2 τηλεοπτικά spot, ραδιοφωνική διαφήμιση, banner αλλά και social media campaign.

Μέσα από το website (www.revegionstonaera.com) που σχεδίασε η OgilvyOne ειδικά για την ενέργεια, 172.000 χρήστες δήλωσαν συμμετοχή σε 10 μόλις μέρες, αριθμός ρεκόρ για τη διάρκεια του διαγωνισμού. Μετά την ανακοίνωση των νικητών πάνω από 28.000 χρήστες προσπάθησαν να μαντέψουν τον προορισμό, χωρίς καν να διεκδικούν κάποιο δώρο.

H ομάδα της OgilvyOne  ακολούθησε την πτήση “2015” που τελικά προσγειώθηκε στη μαγευτική Βενετία, και με live updates στα social media της Aegean (Facebook, Twitter, Instagram) μετέφερε την ατμόσφαιρα αυτού του μοναδικού ταξιδιού και στον υπόλοιπο κόσμο που ανταποκρίθηκε ένθερμα ακόμα και ως παρατηρητής!

Έτσι το 2015 ξεκίνησε για 100 τυχερούς επιβάτες, αλλά και για την Aegean με τον πιο απογειωτικό τρόπο και εμείς κάναμε το καλύτερο ποδαρικό!