Εάν όπως λένε η αρχή της νέας χρονιάς καθορίζει και τη συνέχειά της, τότε το 2015 προβλέπεται "απογειωτικό", αφού ξεκίνησε με ένα άκρως επιτυχημένο “Ρεβεγιόν στον Αέρα” με την Aegean!
Παραμονή Πρωτοχρονιάς, 100 τυχεροί επιβάτες γέμισαν ένα αεροσκάφος της Aegean και αναχώρησαν… προς άγνωστο προορισμό, με στόχο να αλλάξουν χρονιά στον αέρα, αλλά και να κάνουν δεύτερη αλλαγή χρονιάς σε προορισμό έκπληξη, που δεν τους αποκαλύφθηκε παρά μόνο λίγα λεπτά πριν την προσγείωση!
Η OgilvyOne επιμελήθηκε όλη την επικοινωνία αυτής της πρωτότυπης ενέργειας, που περιελάμβανε 1 teasing preroll video, 2 τηλεοπτικά spot, ραδιοφωνική διαφήμιση, banner αλλά και social media campaign.
Μέσα από το website (www.revegionstonaera.com) που σχεδίασε η OgilvyOne ειδικά για την ενέργεια, 172.000 χρήστες δήλωσαν συμμετοχή σε 10 μόλις μέρες, αριθμός ρεκόρ για τη διάρκεια του διαγωνισμού. Μετά την ανακοίνωση των νικητών πάνω από 28.000 χρήστες προσπάθησαν να μαντέψουν τον προορισμό, χωρίς καν να διεκδικούν κάποιο δώρο.
H ομάδα της OgilvyOne ακολούθησε την πτήση “2015” που τελικά προσγειώθηκε στη μαγευτική Βενετία, και με live updates στα social media της Aegean (Facebook, Twitter, Instagram) μετέφερε την ατμόσφαιρα αυτού του μοναδικού ταξιδιού και στον υπόλοιπο κόσμο που ανταποκρίθηκε ένθερμα ακόμα και ως παρατηρητής!
Έτσι το 2015 ξεκίνησε για 100 τυχερούς επιβάτες, αλλά και για την Aegean με τον πιο απογειωτικό τρόπο και εμείς κάναμε το καλύτερο ποδαρικό!