Για τέταρτη συνεχή χρονιά, το What’s Up είναι χορηγός του πιο πολυαναμενόμενου φεστιβάλ του καλοκαιριού, και δίνει στο κοινό τη δυνατότητα να ρίξει την τιμή του εισιτηρίου, φτιάχνοντας ένα T-Shirt, με την εφαρμογή δημιουργίας της OgilvyOne.
Οι χρήστες, μπαίνοντας στο microsite http://www.whatsup.gr/ejekt/, διαλέγουν χρώμα, μέγεθος και στάμπα για το T-Shirt τους, και ρίχνουν την τιμή κάθε φορά που μοιράζονται στο Facebook την εικόνα του. Μάλιστα, 100 τυχεροί θα κερδίσουν το μπλουζάκι τους τυπωμένο.
Την σχετική τηλεοπτική προβολή επιμελήθηκε η Bold Ogilvy & Mather. Από τις πρώτες κιόλας ημέρες η ανταπόκριση ήταν μεγάλη. Πάνω από 2.000 μπλουζάκια έχουν ήδη φτιαχτεί, ενώ η τιμή του εισιτηρίου που ξεκίνησε από τα 35€ βρίσκεται ήδη στα 18,87€ και συνεχίζει να πέφτει.