Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Friday 1 December, 2017

OgilvyOne και Nescafé: Για μια ακόμη χρονιά ξεκινάμε τον κόσμο.

Ο αγαπημένος στιγμιαίος καφές των Ελλήνων μιλά σε πρώτο πρόσωπο μέσα από μία 360 καμπάνια που επιμελείται η OgilvyOne.

Η "πρεμιέρα" έγινε με την νέα ταινία του Nescafé Classic που παίζεται ήδη σε τηλεόραση και Internet. Η ταινία αποτελεί συνέχεια της περσινής, πολυσυζητημένης διαφήμισης που άλλαξε ριζικά τον τρόπο που το προϊόν μιλά στο κοινό. Και όταν λέμε "το προϊόν μιλά", στη φετινή περίπτωση κυριολεκτούμε, αφού η ιδέα της ταινίας είναι μία "εξομολόγηση" του προϊόντος προς το κοινό του. Για λίγα δευτερόλεπτα, ο Nescafé αποκτά ψυχή και φωνή και μας λέει πώς δεν χρειάζεται ούτε δόξα αλλά ούτε και κριτική, αφού απλώς κάνει τη δουλειά του: ξυπνά αυτούς που μας ξυπνούν.

Η φετινή ερμηνεία του "Κάθε μέρα ξεκινάμε τον κόσμο" έρχεται πιο κοντά στις ανθρώπινες σχέσεις, τη ζεστασιά, την αγάπη αλλά και τον εκνευρισμό ή ό,τι άλλο μπορεί να προκύψει ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που ξυπνούν ο ένας τον άλλον.

Μένει μόνο να δούμε πολύ σύντομα πώς η digital ενέργεια που θα ακολουθήσει, θα βγάλει αυτή την ιδέα από τις οθόνες και θα την επιστρέψει εκεί από όπου ξεκίνησε: στα κρεβάτια, τις κουζίνες και τις κόκκινες κούπες των αληθινών ανθρώπων που ξεκινούν τον κόσμο μας.