Για την επέτειο των 60 καλοκαιριών του Nescafé Frappé, η OgilvyOne αποφάσισε να ταξιδέψει πίσω στο χρόνο, για να αποδείξει πως παρόλο που η ζωή ήταν πιο μπερδεμένη χωρίς την τεχνολογία, υπήρχε μία μορφή επικοινωνίας τόσο προηγμένη, αποτελεσματική και ελεύθερη, που ακόμη και σήμερα παραμένει αξεπέραστη: ο Nescafé Frappé!
Το ταξίδι αυτό ξεκίνησε με ένα promo video που εξηγούσε με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο «πώς ο άνθρωπος έβγαινε για καφέ από το 1957 μέχρι τα 90’s». Κλείνοντας, το video καλούσε το κοινό να δηλώσει συμμετοχή για να κερδίσει ένα ταξίδι στο χρόνο μαζί με την παρέα του! Ένα ταξίδι χωρίς κινητά τηλέφωνα, GPS και Internet! Οι ενδιαφερόμενοι δήλωσαν συμμετοχή όοοχι στο Facebook αλλά καλώντας σε ένα τηλεφωνικό κέντρο που στήθηκε ειδικά για την καμπάνια. Όπως δηλαδή θα γινόταν αν βρίσκονταν πριν τη δεκαετία του ‘90.
H τυχερή παρέα του Nescafé Frappé παρέδωσε όλες τις ηλεκτρονικές της συσκευές, διάλεξε προορισμό, έκλεισε εισιτήρια και ξενοδοχείο έχοντας στη διάθεσή της μόνο ένα σταθερό τηλέφωνο, έναν χάρτη της Ελλάδος και έναν ταξιδιωτικό οδηγό! Αφού ξεπέρασαν τις δυσκολίες, ξεκίνησαν το ταξίδι τους για την Σκόπελο. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους εκεί κλήθηκαν να φέρουν εις πέρας διάφορα challenges (όπως το να βρουν σε ποιο σημέιο του νησιού γυρίστηκε μία σκηνή του Mamma Mia, χωρίς Internet ή GPS) ενώ παράλληλα βιντεοσκοπούνταν.
Οι χρήστες παρακολουθούσαν ζωντανά μέσα από stories σε Snapchat (nescafefrappe) & Instagram (@nescafegreece) τι συνέβαινε στο νησί. Κάτι που άγγιξε κατά πολύ το ενδιαφέρον τους αφού τα Snapchat stories συγκέντρωσαν οργανικά 45.000 views και τα Instagram Stories 55.000 views. Τα videos της καμπάνιας δημοσιευτήκαν σε Facebook και YouTube τα οποία από τις πρώτες κιόλας μέρες συγκέντρωσαν συνολικά πάνω από 1.330.000 views και 4.000 engagements χρηστών!
Δείτε τα videos με τις περιπέτειες κάθε μέρας στο νησί, εδώ: https://goo.gl/85y8jv