Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Thursday 3 August, 2017

Ο Nescafé Frappé και η OgilvyOne έστειλαν μία τυχερή παρέα Ταξίδι στο χρόνο!

Για την επέτειο των 60 καλοκαιριών του Nescafé Frappé, η OgilvyOne αποφάσισε να ταξιδέψει πίσω στο χρόνο, για να αποδείξει πως παρόλο που η ζωή ήταν πιο μπερδεμένη χωρίς την τεχνολογία, υπήρχε μία μορφή επικοινωνίας τόσο προηγμένη, αποτελεσματική και ελεύθερη, που ακόμη και σήμερα παραμένει αξεπέραστη: ο Nescafé Frappé!

Το ταξίδι αυτό ξεκίνησε με ένα promo video που εξηγούσε με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο «πώς ο άνθρωπος έβγαινε για καφέ από το 1957 μέχρι τα 90’s». Κλείνοντας, το video καλούσε το κοινό να δηλώσει συμμετοχή για να κερδίσει ένα ταξίδι στο χρόνο μαζί με την παρέα του! Ένα ταξίδι χωρίς κινητά τηλέφωνα, GPS και Internet! Οι ενδιαφερόμενοι δήλωσαν συμμετοχή όοοχι στο Facebook αλλά καλώντας σε ένα τηλεφωνικό κέντρο που στήθηκε ειδικά για την καμπάνια. Όπως δηλαδή θα γινόταν αν βρίσκονταν πριν τη δεκαετία του ‘90.

H τυχερή παρέα του Nescafé Frappé παρέδωσε όλες τις ηλεκτρονικές της συσκευές, διάλεξε προορισμό, έκλεισε εισιτήρια και ξενοδοχείο έχοντας στη διάθεσή της μόνο ένα σταθερό τηλέφωνο, έναν χάρτη της Ελλάδος και έναν ταξιδιωτικό οδηγό! Αφού ξεπέρασαν τις δυσκολίες, ξεκίνησαν το ταξίδι τους για την Σκόπελο. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους εκεί κλήθηκαν να φέρουν εις πέρας διάφορα challenges (όπως το να βρουν σε ποιο σημέιο του νησιού γυρίστηκε μία σκηνή του Mamma Mia, χωρίς Internet ή GPS) ενώ παράλληλα βιντεοσκοπούνταν.

Οι χρήστες παρακολουθούσαν ζωντανά μέσα από stories σε Snapchat (nescafefrappe) & Instagram (@nescafegreece) τι συνέβαινε στο νησί. Κάτι που άγγιξε κατά πολύ το ενδιαφέρον τους αφού τα Snapchat stories συγκέντρωσαν οργανικά 45.000 views και τα Instagram Stories 55.000 views. Τα videos της καμπάνιας δημοσιευτήκαν σε Facebook και YouTube τα οποία από τις πρώτες κιόλας μέρες συγκέντρωσαν συνολικά πάνω από 1.330.000 views και 4.000 engagements χρηστών!

Δείτε τα videos με τις περιπέτειες κάθε μέρας στο νησί, εδώ: https://goo.gl/85y8jv