Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Tuesday 24 September, 2013

O Nescafé Frappé και η OgilvyOne δημιουργούν το πρώτο μηχάνημα που σε στέλνει διακοπές!

Έχει συμβεί σε όλους: τέλος Αυγούστου, επιστροφή με πλοίο στο λιμάνι του Πειραιά. Ζέστη, αποπνικτική ατμόσφαιρα, φασαρία. Μόνη ευχή: να υπήρχε τρόπος να επιστρέψεις κατευθείαν εκεί που ήσουν λίγες ώρες νωρίτερα: στις καλοκαιρινές σου διακοπές.

Ο Nescafé Frappé σε συνεργασία με την OgilvyOne, βρήκε τον τρόπο και τον ονόμασε “Ή tan ή επί τας”. Ένα μηχάνημα που εγκαταστάθηκε στον σταθμό ΗΣΑΠ του Πειραιά και έδινε δωρεάν εισιτήρια και διαμονή σε όσους είχαν μόλις επιστρέψει από διακοπές, ώστε να μπορέσουν να ξαναφύγουν με το επόμενο πλοίο!

Μοναδικό κριτήριο τους υποψήφιους νικητές ήταν το μαύρισμά τους. Το “ή tan ή επί τας” έδινε εισιτήρια μόνο σε αυτούς που δεν είχαν μαυρίσει αρκετά κατά τη διάρκεια των διακοπών και συνεπώς χρειάζονταν περισσότερο ήλιο και θάλασσα!

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε μέσα στις τέσσερις μέρες του Αυγούστου που παρατηρείται η μεγαλύτερη επιστροφή στο λιμάνι του Πειραιά. Περισσότερες από 400 παρέες δοκίμασαν την τύχη τους ενώ 60 από αυτές έφυγαν αμέσως για περισσότερες διακοπές, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά πως “όπου υπάρχει Nescafé Frappé, υπάρχει τρόπος”.