Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Sunday 14 July, 2013

Νurofen: Εκείνες οι μέρες του μήνα και ιστορίες βγαλμένες από τη ζωή!

Είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς πώς είναι εκείνες οι ημέρες του μήνα! Πολύ περισσότερο να μιλήσει για αυτές στα social media.

Η ΟgilvyOne απάντησε σε αυτή την πρόκληση, λανσάροντας το Νurofen Πόνοι Περιόδου με την καμπάνια “Those Days”

 

Δημιουργήσαμε μια σειρά comic με ήρωες και καταστάσεις, βγαλμένα από τη ζωή, επειδή πολύ απλά εκείνες τις ημέρες του μήνα, οι γυναίκες θέλουν κάποιον να τις καταλαβαίνει.

Ξεκινώντας  από το Pinterest, το κατεξοχήν γυναικείο social network, ανεβάζαμε κάθε εβδομάδα και από μια μικρή ιστορία, την οποία στη συνέχεια μοιραζόμασταν με τους fan μας μέσα από τη σελίδα μας στο Facebook.

Οι ιστορίες έκλειναν το μάτι τόσο στις γυναίκες όσο και στους άντρες,  αφού εκείνες οι ημέρες του μήνα είναι δύσκολες για όλους. Ο κόσμος άρχισε να αναγνωρίζει τον εαυτό του, να μοιράζεται τις ιστορίες αυτές με φίλους και να συζητάει πάνω στο θέμα με το #fasinurofen.

Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε στα social media τις συζητήσεις τους και τις κάναμε comic. Έτσι η #fasinurofen άρχισε να εξαπλώνεται και ο κόσμος συνέδεσε το Nurofen με τους πόνους περιόδου, ενώ μέσα σε λίγους μήνες, η σελίδα του  απέκτησε 5719 fans.