Είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς πώς είναι εκείνες οι ημέρες του μήνα! Πολύ περισσότερο να μιλήσει για αυτές στα social media.
Η ΟgilvyOne απάντησε σε αυτή την πρόκληση, λανσάροντας το Νurofen Πόνοι Περιόδου με την καμπάνια “Those Days”.
Δημιουργήσαμε μια σειρά comic με ήρωες και καταστάσεις, βγαλμένα από τη ζωή, επειδή πολύ απλά εκείνες τις ημέρες του μήνα, οι γυναίκες θέλουν κάποιον να τις καταλαβαίνει.
Ξεκινώντας από το Pinterest, το κατεξοχήν γυναικείο social network, ανεβάζαμε κάθε εβδομάδα και από μια μικρή ιστορία, την οποία στη συνέχεια μοιραζόμασταν με τους fan μας μέσα από τη σελίδα μας στο Facebook.
Οι ιστορίες έκλειναν το μάτι τόσο στις γυναίκες όσο και στους άντρες, αφού εκείνες οι ημέρες του μήνα είναι δύσκολες για όλους. Ο κόσμος άρχισε να αναγνωρίζει τον εαυτό του, να μοιράζεται τις ιστορίες αυτές με φίλους και να συζητάει πάνω στο θέμα με το #fasinurofen.
Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε στα social media τις συζητήσεις τους και τις κάναμε comic. Έτσι η #fasinurofen άρχισε να εξαπλώνεται και ο κόσμος συνέδεσε το Nurofen με τους πόνους περιόδου, ενώ μέσα σε λίγους μήνες, η σελίδα του απέκτησε 5719 fans.