Κάθε χρόνο, οι λάτρεις του κινηματογράφου απολαμβάνουν την εμπειρία του φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x, στη μεγάλη οθόνη. Φέτος, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια πρωτόγνωρη ψηφιακή εμπειρία, στην οθόνη του κινητού τους.
Κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας μετατράπηκαν σε ανοικτούς κινηματογράφους, όπου χιλιάδες περαστικοί παρακολούθησαν ταινίες μικρού μήκους στο κινητό τους, με το Conn-x mobile application για Android και IPhone, που ανέπτυξε η ομάδα της OgilvyOne.
Στη σελίδα του Conn-x στο Facebook, υπήρχε χάρτης με τα σημεία του mobile activation, πληροφορίες για τις ταινίες μικρού μήκους καθώς και οδηγίες για την εγκατάσταση της εφαρμογής.
Οι χρήστες, αφού είχαν κατεβάσει την εφαρμογή, μπορούσαν να σκανάρουν τον ειδικό κωδικό "QR code" που υπήρχε στα σημεία της πόλης και να δουν τις ταινίες. Στη συνέχεια, είχαν τη δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους στο Facebook και να κερδίσουν εισιτήρια για το κινηματογραφικό φεστιβάλ του Βερολίνου.
Η digital εμπειρία είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο, καθώς μέσα σε 2½ βδομάδες έγιναν 2.500 προβολές ταινιών μικρού μήκους στο κινητό από 1.900 unique viewers.
Η συνολική καμπάνια υποστηρίκτηκε με banners σε επιλεγμένα sites και facebook ads ενώ στην επίσημη σελίδα του Conn-x στο Facebook έτρεξε διαγωνισμός, όπου 500 τυχεροί είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν προσκλήσεις για αποκλειστικές προβολές ταινιών αλλά και για τα after cinema parties.