Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Thursday 6 October, 2011

Mobile activation για τις “Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x” από την OgilvyOne.

Κάθε χρόνο, οι λάτρεις του κινηματογράφου απολαμβάνουν την εμπειρία του φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x, στη μεγάλη οθόνη. Φέτος, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια πρωτόγνωρη ψηφιακή εμπειρία, στην οθόνη του κινητού τους.

Κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας μετατράπηκαν σε ανοικτούς κινηματογράφους, όπου χιλιάδες περαστικοί παρακολούθησαν ταινίες μικρού μήκους στο κινητό τους, με το Conn-x mobile application για Android και IPhone, που ανέπτυξε η ομάδα της OgilvyOne.


Στη σελίδα του Conn-x στο Facebook, υπήρχε χάρτης με τα σημεία του mobile activation, πληροφορίες για τις ταινίες μικρού μήκους καθώς και οδηγίες για την εγκατάσταση της εφαρμογής.

 Οι χρήστες, αφού είχαν κατεβάσει την εφαρμογή, μπορούσαν να σκανάρουν τον ειδικό κωδικό "QR code" που υπήρχε στα σημεία της πόλης και να δουν τις ταινίες. Στη συνέχεια, είχαν τη δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους στο Facebook και να κερδίσουν εισιτήρια για το κινηματογραφικό φεστιβάλ του Βερολίνου. 

Η digital εμπειρία είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο, καθώς μέσα σε 2½ βδομάδες έγιναν 2.500 προβολές ταινιών μικρού μήκους στο κινητό από 1.900 unique viewers. 

Η συνολική καμπάνια υποστηρίκτηκε με banners σε επιλεγμένα sites και facebook ads ενώ στην επίσημη σελίδα του Conn-x στο Facebook έτρεξε  διαγωνισμός, όπου 500 τυχεροί είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν προσκλήσεις για αποκλειστικές προβολές ταινιών αλλά και για τα after cinema parties.