H OgilvyOne δημιούργησε για τη σελίδα της Αγελαδίτσας στο Facebook το “Μερικοί το προτιμούν κλασικό”, ένα παιχνίδι για αυτούς που αγαπούν το κλασικό ελληνικό σινεμά.
Οι fans της σελίδας της Αγελαδίτσας καλούνται να αναγνωρίσουν τους κρυμμένους τίτλους σε μια εικονογράφηση που είναι γεμάτη με αγαπημένες ταινίες. Οι παίκτες μπορούν να μοιραστούν το παιχνίδι με τους φίλους τους, να καυχηθούν για τους τίτλους που έχουν βρει, να ζήσουν τη χαρά του παιχνιδιού και να ξαναθυμηθούν τις αγαπημένες τους ταινίες.
Το παιχνίδι αναδεικνύει τις αξίες του αγαπημένου γιαουρτιού, γιατί συνδυάζει τις έννοιες του σύγχρονου και του κλασικού με τη σύγχρονη εικονογράφηση και φυσικά μέσα από μια κλασική αξία, το σινεμά.
Το παιχνίδι “Μερικοί το προτιμούν κλασικό” ανέβηκε στην σελίδα της Αγελαδίτσας στις 18/6. Μέσα σε δύο μόλις εβδομάδες είχαμε 4.000 νέους fans στη σελίδα και 3.000 συμμετέχοντες, οι οποίοι δεν παρέλειπαν να μάς σχολιάζουν με ενθουσιασμό στη σελίδα μας για το παιχνίδι αλλά και τους τίτλους που δε μπορούσαν να βρουν.