Δείτε το 2tofly, μια καμπάνια που σχεδιάσαμε για τη Lufthansa με τόσο μεγάλη επιτυχία, ώστε να μας ζητηθεί να τρέξει και στο εξωτερικό!
Με στόχο να αυξήσουμε τους συνδρομητές της Email Marketing Database της Lufthansa, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια online καμπάνια με τον τίτλο "2tofly" κι έπαθλο ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής για δύο άτομα.
Η ιδέα πίσω από την καμπάνια και το μηχανισμό του διαγωνισμού βασίστηκε στην απλότητα τόσο στα σκίτσα όσο και στον ‘τόνο φωνής’, ώστε η συμμετοχή να είναι μια απολαυστική διαδικασία, αντί της κλασσικής, μονότονης αλληλουχίας από clicks.
Στο www.2tofly.gr, οι επισκέπτες έβλεπαν σε σχεδιασμένα στο χέρι animations τρεις κάρτ ποστάλ και έναν καρτουνίστικο fun ήρωα που τους εξηγούσε τον τρόπο συμμετοχής. Το ζητούμενο ήταν ο χρήστης να παρακινηθεί να επιλέξει, μέσω της κάρτ ποστάλ, τον επιθυμητό προορισμό και να γράψει σε ειδική φόρμα το λόγο που θα ήθελε να ταξιδέψει εκεί.
Μέσω ενός user generated content μηχανισμού, η καμπάνια τραβούσε δυναμικά τα κείμενα των χρηστών και τα πρόβαλλε τόσο στους υπόλοιπους επισκέπτες του site, όσο και στα banners που ‘έτρεξαν’ στα μεγαλύτερα ελληνικά sites. Για παράδειγμα: "Ο Γιώργος θέλει να πάει στο Βερολίνο για Clubbing", κτλ.
Για να δημιουργηθεί buzz, ενισχύσαμε το virality της καμπάνιας δίνοντας μία επιπλέον συμμετοχή στη κλήρωση για το ταξίδι, σε κάθε χρήστη που προσκαλούσε ένα φίλο/φίλη του στο διαγωνισμό.
Τελικά όλες οι παραπάνω ιδέες αποδείχτηκαν ιδιαίτερα επιτυχημένες, αφού τόσο τα αποτελέσματα, όσο και τα ποσοστά συμμετοχής, εξέπληξαν τόσο εμάς όσο και τη Lufthansa.
Ξεπεράστηκε ο στόχος κατά 160% σε νέες εγγραφές και η καμπάνια αποτέλεσε διεθνές case study για τη Lufthansa, η οποία πρόκειται να υλοποιηθεί και σε χώρες του εξωτερικού.