Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Wednesday 16 July, 2008

Lufthansa 2 to fly

Δείτε το 2tofly, μια καμπάνια που σχεδιάσαμε για τη Lufthansa με τόσο μεγάλη επιτυχία, ώστε να μας ζητηθεί να τρέξει και στο εξωτερικό!

Με στόχο να αυξήσουμε τους συνδρομητές της Email Marketing Database της Lufthansa, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια online καμπάνια με τον τίτλο "2tofly" κι έπαθλο ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής για δύο άτομα.

Η ιδέα πίσω από την καμπάνια και το μηχανισμό του διαγωνισμού βασίστηκε στην απλότητα τόσο στα σκίτσα όσο και στον ‘τόνο φωνής’, ώστε η συμμετοχή να είναι μια απολαυστική διαδικασία, αντί της κλασσικής, μονότονης αλληλουχίας από clicks.

Στο www.2tofly.gr, οι επισκέπτες έβλεπαν σε σχεδιασμένα στο χέρι animations τρεις κάρτ ποστάλ και έναν καρτουνίστικο fun ήρωα που τους εξηγούσε τον τρόπο συμμετοχής. Το ζητούμενο ήταν ο χρήστης να παρακινηθεί να επιλέξει, μέσω της κάρτ ποστάλ, τον επιθυμητό προορισμό και να γράψει σε ειδική φόρμα το λόγο που θα ήθελε να ταξιδέψει εκεί.

Μέσω ενός user generated content μηχανισμού, η καμπάνια τραβούσε δυναμικά τα κείμενα των χρηστών και τα πρόβαλλε τόσο στους υπόλοιπους επισκέπτες του site, όσο και στα banners που ‘έτρεξαν’ στα μεγαλύτερα ελληνικά sites. Για παράδειγμα: "Ο Γιώργος θέλει να πάει στο Βερολίνο για Clubbing", κτλ.

Για να δημιουργηθεί buzz, ενισχύσαμε το virality της καμπάνιας δίνοντας μία επιπλέον συμμετοχή στη κλήρωση για το ταξίδι, σε κάθε χρήστη που προσκαλούσε ένα φίλο/φίλη του στο διαγωνισμό.

Τελικά όλες οι παραπάνω ιδέες αποδείχτηκαν ιδιαίτερα επιτυχημένες, αφού τόσο τα αποτελέσματα, όσο και τα ποσοστά συμμετοχής, εξέπληξαν τόσο εμάς όσο και τη Lufthansa.

Ξεπεράστηκε ο στόχος κατά 160% σε νέες εγγραφές και η καμπάνια αποτέλεσε διεθνές case study για τη Lufthansa, η οποία πρόκειται να υλοποιηθεί και σε χώρες του εξωτερικού.