Σε συνέχεια της φετινής τηλεοπτικής καμπάνιας της Lacta και της έντονης παρουσίας του brand στα Social Media, ξεκίνησε την παραμονή της πρωτοχρονιάς και η προβολή των επεισοδίων του "Lacta Surprises" στην τηλεόραση του MTV και online.
Το Lacta Surprises είναι μία ενέργεια που δίνει την δυνατότητα σε ερωτευμένους να εκφράσουν την αγάπη τους με τον πιο παραστατικό τρόπο. Η Lacta λειτουργεί ως αρωγός στην προσπάθεια αυτή, διοργανώνοντας την έκπληξη για λογαριασμό του χρήστη, την οποία κινηματογραφεί με κρυφές κάμερες σε συνεργασία με την ομάδα παραγωγής του MTV, προκειμένου να καταγράψει την έκπληξη στα μάτια του αγαπημένου του.
Πρόκειται δηλαδή για παραγωγή Branded Entertainment περιεχομένου, με χαρακτηριστικά "Reality" όπου η συμμετοχή του κόσμου ξεκινά από τα Social Media για να φτάσει έως την προβολή στην τηλεόραση.
Το Lacta Surprises έρχεται να χτίσει πάνω στην πρωτοφανή επιτυχία της Lacta στο Facebook, που διαθέτοντας την δημοφιλέστερη σελίδα για Ελληνικό brand, με πάνω από 265.000 ενεργούς χρήστες, συνεχίζει την στρατηγική χρήση των Social Media σε διαρκή βάση και όχι στα πλαίσια αποσπασματικών καμπανιών.