Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Wednesday 15 October, 2014

Lacta Merenda. Σαν παραμύθι...

Σε αυτό το blog post θα σας πούμε μία ιστορία για το πιο γλυκό λανσάρισμα...

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν η Lacta και η Merenda. Όλα κυλούσαν αρμονικά στα social media των δύο brands και τίποτα δεν μαρτυρούσε το μεγάλο μυστικό που κρυβόταν στη σχέση τους.
Η Merenda πάντα ζήλευε τη Lacta. Τις ιστορίες αγάπης της. Τα νταμάκια της. Την πλακέ συσκευασία της...

Και η Lacta όμως, πάντα ήθελε να την τρώνε σαν τη Merenda. Λαίμαργα. Με λιγούρα. Με το κουτάλι ή και το δάχτυλο.

Ώσπου μια μέρα...

Οι fans των δύο brands είδαν έκπληκτοι τη Lacta να ποστάρει ως Merenda και τη Merenda ως Lacta! Τα δύο brands άλλαξαν τις φωτογραφίες προφίλ τους και τα cover τους και άρχισαν να ποστάρουν η μία στη σελίδα της άλλης, κάνοντας τους fans να αναρωτιούνται...

Και μπορεί να άλλαξαν ρόλους, όμως στην πραγματικότητα κανένα από τα δύο brands δεν κατάφερε να αφήσει πίσω την προσωπικότητά του, αφού ούτε η Lacta μπόρεσε να κρύψει τον ρομαντισμό της στη σελίδα της Merenda, αλλά ούτε και η Merenda έκανε καμιά ιδιαίτερη προσπάθεια να καλύψει το "λαίμαργο" DNA της.

Έτσι η Lacta δήλωνε πως η Merenda είναι το πιο γλυκό βαζάκι της ζωής μας... 

…ενώ η Merenda απαντούσε με «Lacta και ξερό ψωμί!» 

Για μία εβδομάδα, οι δύο αγαπημένες γεύσεις του κόσμου αντάλλαξαν ζωές, απολαμβάνοντας η κάθε μία τις χαρές της άλλης. Η Lacta επιτέλους "φαγώθηκε με το κουτάλι"...

...και η Merenda έγινε "ειδικός" στα ζητήματα καρδιάς...

...φτάνοντας στο σημείο να εκπληρώσει το μεγάλο της όνειρο και να γίνει και αυτή ταινία!

Βέβαια, όπως γίνεται συνήθως, πίσω από τις μεγάλες κόντρες κρύβονται μεγάλα πάθη. Γρήγορα οι πραγματικές προθέσεις των δύο brands βγήκαν στην επιφάνεια, αφού άρχισαν απροκάλυπτα να κάνουν δημόσιες δηλώσεις έρωτα! 

Που σύντομα, έφτασε σε επίσημες προτάσεις...

...οι οποίες έγιναν δεκτές, χωρίς δεύτερη σκέψη! 

Έτσι, μοιραία, οι 2 αγαπημένες απολαύσεις, ενώθηκαν σε μία! 

Και τότε έζησαν αυτοί καλά και εμείς ακόμα καλύτερα... με τη νέα Lacta Merenda, για το λανσάρισμα της οποίας έγιναν όλα αυτά! Ο κόσμος ανταποκρίθηκε σε αυτό το «κλείσιμο» του ματιού και έδωσε απόλυτα τη συγκατάθεσή του σε αυτή την ένωση, αφού η ενέργεια συγκέντρωσε πάνω από 116.000 likes στα posts, 3.990 shares και έφερε πάνω από 8.000 νέους fans στις δύο σελίδες.  

Έτσι, το λανσάρισμα της νέας γεύσης ήταν μια ιστορία με happy end, για όλους!