Σε αυτό το blog post θα σας πούμε μία ιστορία για το πιο γλυκό λανσάρισμα...
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν η Lacta και η Merenda. Όλα κυλούσαν αρμονικά στα social media των δύο brands και τίποτα δεν μαρτυρούσε το μεγάλο μυστικό που κρυβόταν στη σχέση τους.
Η Merenda πάντα ζήλευε τη Lacta. Τις ιστορίες αγάπης της. Τα νταμάκια της. Την πλακέ συσκευασία της...
Και η Lacta όμως, πάντα ήθελε να την τρώνε σαν τη Merenda. Λαίμαργα. Με λιγούρα. Με το κουτάλι ή και το δάχτυλο.
Οι fans των δύο brands είδαν έκπληκτοι τη Lacta να ποστάρει ως Merenda και τη Merenda ως Lacta! Τα δύο brands άλλαξαν τις φωτογραφίες προφίλ τους και τα cover τους και άρχισαν να ποστάρουν η μία στη σελίδα της άλλης, κάνοντας τους fans να αναρωτιούνται...
Και μπορεί να άλλαξαν ρόλους, όμως στην πραγματικότητα κανένα από τα δύο brands δεν κατάφερε να αφήσει πίσω την προσωπικότητά του, αφού ούτε η Lacta μπόρεσε να κρύψει τον ρομαντισμό της στη σελίδα της Merenda, αλλά ούτε και η Merenda έκανε καμιά ιδιαίτερη προσπάθεια να καλύψει το "λαίμαργο" DNA της.
Έτσι η Lacta δήλωνε πως η Merenda είναι το πιο γλυκό βαζάκι της ζωής μας...
…ενώ η Merenda απαντούσε με «Lacta και ξερό ψωμί!»
Για μία εβδομάδα, οι δύο αγαπημένες γεύσεις του κόσμου αντάλλαξαν ζωές, απολαμβάνοντας η κάθε μία τις χαρές της άλλης. Η Lacta επιτέλους "φαγώθηκε με το κουτάλι"...
...και η Merenda έγινε "ειδικός" στα ζητήματα καρδιάς...
...φτάνοντας στο σημείο να εκπληρώσει το μεγάλο της όνειρο και να γίνει και αυτή ταινία!
Βέβαια, όπως γίνεται συνήθως, πίσω από τις μεγάλες κόντρες κρύβονται μεγάλα πάθη. Γρήγορα οι πραγματικές προθέσεις των δύο brands βγήκαν στην επιφάνεια, αφού άρχισαν απροκάλυπτα να κάνουν δημόσιες δηλώσεις έρωτα!
Που σύντομα, έφτασε σε επίσημες προτάσεις...
...οι οποίες έγιναν δεκτές, χωρίς δεύτερη σκέψη!
Έτσι, μοιραία, οι 2 αγαπημένες απολαύσεις, ενώθηκαν σε μία!
Και τότε έζησαν αυτοί καλά και εμείς ακόμα καλύτερα... με τη νέα Lacta Merenda, για το λανσάρισμα της οποίας έγιναν όλα αυτά! Ο κόσμος ανταποκρίθηκε σε αυτό το «κλείσιμο» του ματιού και έδωσε απόλυτα τη συγκατάθεσή του σε αυτή την ένωση, αφού η ενέργεια συγκέντρωσε πάνω από 116.000 likes στα posts, 3.990 shares και έφερε πάνω από 8.000 νέους fans στις δύο σελίδες.