Χωρίς να περάσει πολύς καιρός από την διεθνή διάκριση του "Love at first site" ξεκινήσαμε και πάλι με την Kraft ένα νέο φιλόδοξο project για την Lacta, που συνδυάζει όλα όσα μας συναρπάζουν στο digital marketing.
Φέτος λοιπόν, δίνουμε στο κοινό την δυνατότητα να δει την δική του ιστορία αγάπης να γίνεται ταινία!
Έτσι, μέσα από το blog http://www.loveinaction.gr οι χρήστες μπορούν να στέλνουν τις ιστορίες τους και μία από αυτές θα επιλεχτεί για να μετατραπεί σε σενάριο από τον γνωστό σεναριογράφο & ηθοποιό, Γιώργο Καπουτζίδη.
Στη συνέχεια, οι επισκέπτες του blog θα μπορούν να συμμετάσχουν σε όλα τα στάδια της παραγωγής, ψηφίζοντας ποιοι θα παίξουν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, πού θα πραγματοποιηθούν γυρίσματα, τα ονόματα των πρωταγωνιστών, ενώ κάποιοι τυχεροί θα παραβρεθούν και στα γυρίσματα!
Παράλληλα, θα μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγωγής μέσω του blog, σε πραγματικό χρόνο με ανανεωμένα videos και φωτογραφίες από τα γυρίσματα. Επίσης, όσοι θέλουν μπορούν να κάνουν follow το @lactafilms στο Twitter και να γίνουν fan στη σχετική σελίδα στο Facebook.
Δείτε στη συνέχεια το τηλεοπτικό σποτ, καθώς και λεπτομέριες για την integrated καμπάνια προώθησης.
Και ενώ πέρισυ το "Love at first site" ερχόταν να "κουμπώσει" πάνω στην τηλεοπτική καμπάνια που είχε προηγηθεί, φέτος το digital έρχεται στο επίκεντρο της επικοινωνίας, με όλα τα υπόλοιπα μέσα να οδηγούν εκεί όπου μπορεί να επιτευχτεί και το engagement και η συνεχιζόμενη συζήτηση γύρω από το brand.
Έτσι, η ενέργεια θα αποτελέσει την βασική διαφημιστική προβολή της Lacta για φέτος, και θα επικοινωνηθεί με πανελλαδική τηλεοπτική προβολή, με ραδιοφωνικά spots, banner campaign και social media, για κάθε στάδιο της ενέργειας. Αντίστοιχη προβολή υπάρχει φυσικά και σε όλες τις συσκευασίες Lacta.
Για να επιτευχθούν όλα αυτά δουλέψαμε εξ αρχής πάνω σε ένα integrated πλάνο σε συνεργασία με όλες τις εταιρίες του ομίλου (Mindshare, Asset Ogilvy PR) και ειδικά με την Bold Ogilvy σε ότι αφορά την διαφημιστική προβολή.
Και φυσικά, θα δουλέψουμε μαζί με το κοινό, από την αρχή έως το τέλος αυτού του project. Μια καμπάνια που συνδυάζει το Branded Entertainment με την δυναμική των Social Media αλλά και το trend του "Crowdsourcing". Μια καμπάνια ζωντανή, που θα ανήκει σε όλους μας.
Ήδη από την πρώτη εβδομάδα, τα αποτελέσματα δείχνουν πως το κοινό την υποδέχτηκε με ενθουσιασμό. Πριν αρχίσει η προβολή, σε μία περίοδο "soft launch" έχουν ήδη υπάρξει 2.500 επισκέπτες, 500 facebook fans και περισσότερες από 100 ιστορίες!
Καλή μας συνέχεια!