Αυτό που λίγα χρόνια πιο πριν έμοιαζε με όνειρο, τώρα είναι πραγματικότητα. Μια Ελληνική digital δουλειά, όχι απλά μπήκε σε shortlist αλλά κέρδισε και βραβείο σε έναν σπουδαίο διεθνή θεσμό, όπως τα New York Festivals!
Όταν πέρισυ το Μάιο κυκλοφόρησε η viral καμπάνια "Livefeeds" που φτιάξαμε για τη Vodafone, υπήρξαν φίλοι πως μας έλεγαν πως σίγουρα θα διακριθεί στο εξωτερικό. Δεν το πολυπιστεύαμε, αλλά να που τώρα έρχονται οι φωτογραφίες και τα video από τη Νέα Υόρκη... Εκεί βρίσκονται η Κωνσταντίνα Χατζάκη, η Βίκυ Βελιτσού και ο Κωνσταντίνος Πενλίδης (όχι ο κύριος με το σακάκι!) για να "σηκώσουν" το Silver World Medal στην κατηγορία "Best Viral Advertising Campaign" των φετινών "Innovative Advertising Awards".
Μας λένε δε, πως ανάμεσα στα έργα που κερδίσαν πολλά βραβεία φέτος ήταν το "Get the Glass!" της Goodby, Silverstein & Partners και το site της Stella Artois, έργα δηλαδή που όλοι μας θαυμάζουμε και δείχνουν πόσο υψηλό ήταν το επίπεδο και στον φετινό διαγωνισμό.
Με περηφάνια λοιπόν περιμένουμε την επιστροφή των παιδιών από την Νέα Υόρκη, και με την ικανοποίηση πως ναι, είναι τελικά εφικτό, να πάρει Ελληνική εταιρία διεθνές βραβείο διαφήμισης, για μία viral καμπάνια.