Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Monday 24 June, 2013

Ιστορική διάκριση με 3 λιοντάρια για τον όμιλο της Ogilvy & Mather Greece στα Cannes Lions 2013!

Ιστορική ήταν η διάκριση του ομίλου της Ogilvy & Mather Greece στα Cannes Lions 2013, αφού η συμμετοχή της OgilvyOne Athens μαζί με την Bold Ogilvy & Mather για την καμπάνια της Lacta με τίτλο "Love in the end", κατάφερε να κερδίσει 2 Silver και 1 Bronze Lion, τα πρώτα λιοντάρια μετά από 9 χρόνια για την Ελλάδα και ισάριθμα με όσα είχε κερδίσει η χώρα μας μέχρι τώρα στην ιστορία του θεσμού!

Συγκεκριμένα, η καμπάνια της Lacta, που αφορούσε στην παραγωγή μιας μεγάλου μήκους ταινίας βασισμένη σε ιστορίες του κοινού, κατάφερε να πάρει τις ακόλουθες διακρίσεις στην ενότητα "Branded Content & Entertainment Lions" του 60ου Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

  • Silver Lion στην κατηγορία "Best fictional program, series or film where a client has successfully created a drama, comedy or miniseries around a product or brand"
     
  • Silver Lion στην κατηγορία "Best integrated content campaign"
     
  • Bronze Lion στην κατηγορία "Best use or integration of user-generated content"
     

#OgilvyGreeceCannes

Ο Χρήστος Λάτος και ο Πάνος Σαμπράκος της OgilvyOne, μαζί με την Κατερίνα Βλάχου, Marketing Manager της Mondelez και τις Χριστίνα Αλιφακιώτη και Φρατζέσκα Γαλαύτη της OgilvyOne λίγο πριν την τελετή βράβευσης.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε για τη μεγάλη αυτή νίκη:

"Όταν στην αρχή του φεστιβάλ, είδαμε ποιες ήταν οι υπόλοιπες συμμετοχές στις κατηγορίες μας, φοβηθήκαμε, μιας και ανάμεσά τους ήταν έργα που πήραν Grand Prix ήδη από τις πρώτες μέρες! Και τότε σκεφτήκαμε πως ο μόνος τρόπος να κερδίσουμε βραβείο είναι να τους κοιτάξουμε "στα ίσα"... Είτε είχαμε κάνει μία από τις τρεις καλύτερες καμπάνιες στον κόσμο, στην κατηγορία μας και θα βραβευόμασταν, είτε όχι και μόνο έτσι θα μπορούσαμε στο μέλλον... Τελικά κερδίσαμε και στις 3 κατηγορίες του Branded Content που υποβάλαμε το έργο και αυτό λέει πολλά. Ευχαριστούμε τον πελάτη μας για την τόλμη και την εμπιστοσύνη του, όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστούμε όλους όσους συνεργάστηκαν για να πραγματοποιήσουν αυτό το έργο, με ταλέντο και μεράκι. Και ευχαριστούμε, επίσης, τη διαφημιστική κοινότητα στην Ελλάδα που έσπευσε να μας συγχαρεί και ευχόμαστε να ανοίξει πλέον ο δρόμος για όλους και να συνεχιστεί αυτή η διάκριση με νέες και ακόμα μεγαλύτερες νίκες για την Ελλάδα."

Η Κατερίνα Βλάχου, Marketing Manager της Mondelez International δήλωσε σχετικά:

"Το "Love in the end" είναι μια καμπάνια που δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη. Σκοπός μας ήταν να κάνουμε τους νέους ανθρώπους να ονειρευτούν και να πιστέψουν ότι η αγάπη πάντα έρχεται στο τέλος. Η βράβευση της στο φεστιβάλ των Cannes Lions μας τιμά και μας χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί αποδεικνύει ότι μια ιδέα γίνεται μεγαλύτερη μέσα από μια καταπληκτική ομάδα που συνεργάζεται εξαιρετικά και δουλεύει με πάθος, μια μικρή χώρα μπορεί να έχει τα ταλέντα, την εμπειρία και τις ικανότητες που κάνουν τη διαφορά και μια μάρκα μπορεί να είναι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής του κοινού της μέσα από τη συνέπεια, την ειλικρίνεια και το διάλογο. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας τους συνεργάτες μας, γιατί μαζί τους νιώθουμε τη σιγουριά να παίρνουμε ρίσκα και να ξεπερνούμε συνεχώς τους εαυτούς μας."

Lions in the end

Η ιστορική διάκριση της Ogilvy & Mather Greece έρχεται σε μια χρονιά που το δίκτυο της Ogilvy & Mather ανακηρύχτηκε για δεύτερη συνεχή φορά "Network of the Year", κατακτώντας τον αριθμό ρεκόρ των 155 βραβείων από 29 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 4 Grand Prix καθώς και του πρώτου βραβείου Creative Effectiveness. Παράλληλα, η Ogilvy Brasil Sao Paulo ανακηρύχτηκε Agency of the Year με την καμπάνια της για το Dove "Real Beauty Sketches" να αποσπά και το σημαντικότερο ίσως βραβείο του φεστιβάλ, το Titanium Grand Prix!

Lions in the end