Όταν είμαστε τόσοι πολλοί μαζί, τα social media αποδεικνύουν στην πράξη την δύναμή τους και τότε... όλα είναι δυνατά!
Η χορηγία του Ejekt Festival από το What’s Up μας ενέπνευσε για μία πρωτότυπη online επικοινωνία που έδωσε στον κοινό τη δυνατότητα να ρίξει την τιμή του εισιτηρίου για το πιο νεανικό φεστιβάλ του καλοκαιριού, το Ejekt Festival!
Συγκεκριμένα, σχεδιάσαμε μία Facebook εφαρμογή στη σελίδα του What’s Up που καλούσε τους fans να φτιάξουν τη δική τους αφίσα για το Ejekt Festival, να την μοιραστούν και να δουν την τιμή του εισιτηρίου να πέφτει! Με κάθε νέα αφίσα, προέκυπτε νέα μειωμένη τιμή και όλοι οι συμμετέχοντες μπορούσαν να δηλώσουν ενδιαφέρον για να αγοράσουν το εισιτήριο στην τελική μειωμένη τιμή!
Η digitally lead καμπάνια υποστηρίχθηκε από above the line επικοινωνία και τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον του κοινού, αφού κατάφερε να αποδείξει το positioning του Whats Up στην πράξη! Περισσότερες από 4.200 αφίσες δημιουργήθηκαν και έγιναν share σε λιγότερες από 15 μέρες και χιλιάδες fans πήγαν στο Ejekt Festival, αγοράζοντας το εισιτήριό τους με 15€ αντί 35€ που ήταν η αρχική τιμή.