Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Thursday 16 February, 2017

Η OgilvyOne και η Hellmann's γιορτάζουν τη γιορτή των ερωτευμένων... με το barbecue!

Η online καμπάνια που σχεδιάσαμε για τη Hellmann's καλεί κάθε barbecue lover, αυτόν τον Φεβρουάριο, να ξεχάσει τον θεό του έρωτα και να γίνει ο θεός του barbecue, προβάλλοντας έτσι τις Hellmann’s Barbecue Sauces με έναν διαφορετικό τρόπο, σχεδόν ερωτικό. Αφορμή αποτελεί η Τσικνοπέμπτη που γιορτάζεται φέτος στις 16 Φεβρουαρίου, 2 ημέρες δηλαδή μετά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε στις αρχές του Φεβρουαρίου, μέσα από ένα teaser video.

Aκολούθησαν 3 επεισόδια που εκφράζουν τα συναισθήματα μιας σεβαστής “μερίδας” του αντρικού κοινού προς τον Βαλεντίνο και την αγάπη τους προς το barbecue, με αρκετή δόση από τις γλυκιές, καπνιστές και καυτερές Hellmanns Barbecue Sauces.

Πιο αναλυτικά, παρακολουθούμε τον πρωταγωνιστή μας να μετατρέπει απλές συνταγές σε μία χιουμοριστική performance που ξεκινά, καταστρέφοντας σύμβολα-κλισέ του Αγίου Βαλεντίνου, για να συμβουλεύσει στη συνέχεια τους απανταχού ψήστες πώς να ρίξουν… στη σχάρα τα κατάλληλα συστατικά, για να ετοιμάσουν λαχταριστά πιάτα- χρησιμοποιώντας φυσικά τις Hellmanns Barbecue Sauces: την Brazilian Spicy Churrasco Sauce, την Αustralian Sweet Grill Sauce και την American Smokey Barbecue Sauce.

Για τις ανάγκες του γυρίσματος, είχε σίδερο η καρδιά που κάηκε ξανά και ξανά, ενώ αμέτρητες φτερούγες, παϊδάκια και πανσέτες έμειναν σε αναμμένα κάρβουνα, ακριβώς όσο χρειάστηκε. Στο βωμό του έρωτα για το barbecue, “θυσιάστηκαν” λούτρινα αρκουδάκια, δεκάδες μπαλόνια και o ίδιος ο θεός του έρωτα.

H ενέργεια προβάλλεται στην επίσημη Facebook σελίδα της Hellmanns, καθώς και στο ΥοuTube, αλλά και με video banners. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο Ζήσης Ρούμπος (“Κάψε το σενάριο”, “Η μάχη των φύλων”, “Caveman”), ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki σε σκηνοθεσία Χάρη Βαφειάδη.