Για την προώθηση του νέου, διακριτικού αρώματος του AXE, η OgilvyOne δημιούργησε το AXE Black Listed. Μια λίστα που συγκεντρώνει όλα τα όχι-και-τόσο-διακρτικά στιλ που έγιναν μόδα τις τελευταίες δεκαετίες.
Κραυγαλέα ρούχα, αξεσουάρ, κουρέματα, ακόμα και εκκεντρικές συμπεριφορές εκτίθενται σε ένα online “μουσείο" στο Tumblr. Το αρχείο του AXE Black Listed αποτελείται από περισσότερα από 60 εκθέματα από τις τρεις προηγούμενες δεκαετίες. Κάθε έκθεμα συνοδεύεται από ξεκαρδιστικές περιγραφές και αναφορές στην εποχή στην οποία εμφανίστηκε.
Παράλληλα με την καμπάνια, το AXE καλεί τους άνδρες να εμπλουτίσουν το Black Listed με νέα εκθέματα από τις ντουλάπες τους. Οποιοσδήποτε μπορεί να ανεβάσει το δικό του υπερβολικό ρούχο ή αξεσουάρ χρησιμοποιώντας το hashtag #AXEBlackListed και να μπει στην κλήρωση για μοναδικά δώρα από το AXE!
Δείτε ολόκληρη τη “μαύρη λίστα" στο www.axeblacklisted.gr