Ένα παραλίγο τρακάρισμα, έφερε τα πάνω κάτω στο YouTube με το λανσάρισμα της πρώτης interactive YouTube εμπειρίας στην Ελλάδα για λογαριασμό της COSMOTE.
Η OgilvyOne Athens, συνεχίζοντας το επιτυχημένο τηλεοπτικό σποτ για το Οικογενειακό Πακέτο COSMOTE, δημιουργίας της Bold Ogilvy & Mather, έφτιαξε ένα εντυπωσιακό takeover στο YouTube, που καλεί τους χρήστες να επηρεάσουν οι ίδιοι την εξέλιξη της ιστορίας.
Η online καμπάνια ξεκινάει με ένα preroll video, όπου σε αντίθεση με το τηλεοπτικό, ο σύζυγος καλεί το χρήστη να μην κάνει SKIP το video αλλά να κάνει "ΜΠΙΠ", δηλαδή να κορνάρει ώστε να καλύψει τη φωνή της πρωταγωνίστριας και να μην την πληρώσει ακριβά από τον εξοργισμένο οδηγό του άλλου αυτοκινήτου.
Κάνοντας click στο preroll video, ο χρήστης μεταφέρεται σε ένα custom tab στο YouTube channel της COSMOTE, όπου τον περιμένει μία rich media interactive εμπειρία. Έτσι από ένα banner που βρίσκεται δίπλα στο video της διαφήμισης, ξεπετάγεται το δεύτερο αυτοκίνητο, κάνοντας το περιβάλλον του YouTube να καταρρεύσει και ο χρήστης να πάρει τον έλεγχο, για να παίξει ένα mini game.
Το preroll video είχε ποσοστό Click-Through μεγαλύτερο από 7,5%, ποσοστό διπλάσιο από το μέσο όρο αντίστοιχων preroll videos, χάρη στον ευρηματικό τρόπο που καλούσε τον χρήστη να αναλάβει δράση.
Το interactive video game δημιούργησε υψηλό engagement σε ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, καθώς από τους 55.000 μοναδικούς χρήστες που έπαιξαν το παιχνίδι, το 90% το ολοκλήρωσαν, ενώ 18% από αυτούς έπαιξαν και δεύτερη φορά!