Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Friday 7 June, 2013

H OgilvyOne προξενεί... ατύχημα στο YouTube κανάλι της COSMOTE!

YouTube crush από την Cosmote

Ένα παραλίγο τρακάρισμα, έφερε τα πάνω κάτω στο YouTube με το λανσάρισμα της πρώτης interactive YouTube εμπειρίας στην Ελλάδα για λογαριασμό της COSMOTE.

Η OgilvyOne Athens, συνεχίζοντας το επιτυχημένο τηλεοπτικό σποτ για το Οικογενειακό Πακέτο COSMOTE, δημιουργίας της Bold Ogilvy & Mather, έφτιαξε ένα εντυπωσιακό takeover στο YouTube, που καλεί τους χρήστες να επηρεάσουν οι ίδιοι την εξέλιξη της ιστορίας.

Η online καμπάνια ξεκινάει με ένα preroll video, όπου σε αντίθεση με το τηλεοπτικό, ο σύζυγος καλεί το χρήστη να μην κάνει SKIP το video αλλά να κάνει "ΜΠΙΠ", δηλαδή να κορνάρει ώστε να καλύψει τη φωνή της πρωταγωνίστριας και να μην την πληρώσει ακριβά από τον εξοργισμένο οδηγό του άλλου αυτοκινήτου.

Κάνοντας click στο preroll video, ο χρήστης μεταφέρεται σε ένα custom tab στο YouTube channel της COSMOTE, όπου τον περιμένει μία rich media interactive εμπειρία. Έτσι από ένα banner που βρίσκεται δίπλα στο video της διαφήμισης, ξεπετάγεται το δεύτερο αυτοκίνητο, κάνοντας το περιβάλλον του YouTube να καταρρεύσει και ο χρήστης να πάρει τον έλεγχο, για να παίξει ένα mini game.

Το preroll video είχε ποσοστό Click-Through μεγαλύτερο από 7,5%, ποσοστό διπλάσιο από το μέσο όρο αντίστοιχων preroll videos, χάρη στον ευρηματικό τρόπο που καλούσε τον χρήστη να αναλάβει δράση.

Το interactive video game δημιούργησε υψηλό engagement σε ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, καθώς από τους 55.000 μοναδικούς χρήστες που έπαιξαν το παιχνίδι, το 90% το ολοκλήρωσαν, ενώ 18% από αυτούς έπαιξαν και δεύτερη φορά!