Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Thursday 24 September, 2015

H OgilvyOne δημιουργεί για την Aegean Airlines το Φίλεψέ τους!

Το Φίλεψέ τους είναι μια online ενέργεια στο πλαίσιο της καμπάνιας της AEGEAN για τον εισερχόμενο τουρισμό. Σκοπός της, να αναδείξει την καλή πλευρά της Ελλάδας προβάλλοντας μερικές από τις αρετές των ανθρώπων της όπως η γενναιοδωρία και η φιλοξενία.

Όπως μαρτυρά το όνομα της ενέργειας, οι συμμετέχοντες μπορούν μέσω του microsite www.filepsetous.gr να φιλέψουν έναν ξένο επιβάτη της AEGEAN που επιστρέφει στη χώρα του μετά από τις διακοπές τους στην Ελλάδα. Οι χρήστες καλούνται να επιλέξουν ένα από τα έξι πακέτα με παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα που θέλουν να φιλέψουν και στη συνέχεια, να αποφασίσουν τυχαία την πτήση και τη θέση στην οποία επιθυμούν να τοποθετηθεί το δώρο τους.

Την ημέρα της πτήσης, το πλήρωμα της AEGEAN αναλαμβάνει να παραδώσει το δώρο εκ μέρους αυτού που το φίλεψε. Το δώρο συνοδεύεται από μια κάρτα με το όνομα, τη φωτογραφία του και την ευχή του. Οι τυχεροί παραλήπτες των δώρων έχουν την ευκαιρία να ευχαριστήσουν αυτόν που τους φίλεψε μέσω του hashtag #aGiftFromGreece. Όλα τα μηνύματα και οι φωτογραφίες από τους παραλήπτες δημοσιεύονται στην ενότητα "¨Ελαβαν το φίλεμα" στο www.filepsetous.gr

Η ανταπόκριση των χρηστών ήταν εντυπωσιακή. Περισσότερες από 31.000 συμμετοχές σημειώθηκαν σε τρεις εβδομάδες ενώ η ενέργεια απέσπασε πολύ θετικά σχόλια στα social media.

Το Φίλεψέ τους έρχεται να συμπληρώσει την ATL επικοινωνία της AEGEAN για τον εισερχόμενο τουρισμό που επιμελήθηκε δημιουργικά η SOHOSQUARE.

Δείτε το promo video της ενέργειας που προβλήθηκε στην τηλεόραση, την παραγωγή του οποίου ανέλαβε η Foss Productions.