Και φέτος, η Heineken βρίσκεται στο επίκεντρο των μεγαλύτερων μουσικών γεγονότων στην Ελλάδα! Έξω όμως από κάθε μεγάλο μουσικό event, υπάρχει και μία μεγάλη ουρά! Γι’ αυτό, η δημιουργική ομάδα της OgilvyOne σκέφτηκε να δημιουργήσει το LINE UP, τη μεγαλύτερη ουρά που φτιάχτηκε ποτέ στο Internet!
Με το slogan «Go Online, Skip the Line» η Heineken καλεί τους music fans να μην σταθούν απλώς στην ουρά αλλά να την προσπεράσουν και να κερδίσουν περισσότερα από 800 εισιτήρια για τα πιο hot μουσικά events, όπως τη συναυλία των Bon Jovi , το Ejekt Festival και πολλά άλλα!
Η διαδικασία για να κερδίσει κάποιος εισιτήρια είναι απλή αλλά απαιτεί ταυτόχρονα προσοχή και ταχύτητα. Αφού κάποιος μπει στο www.heineken.gr/lineup επιλέγει το avatar του και στη συνέχεια το φίλο του με τον οποίο θέλει να περιμένει στην ουρά. Το μόνο που πρέπει να κάνει από αυτό το σημείο και μετά, είναι να περιμένει πότε θα δοθεί το σύνθημα για “Skip the Line” από τη σελίδα της Heineken στο Facebook. Οι πιο γρήγoροι που κάνουν κλικ κερδίζουν αμέσως εισιτήρια! Ταυτόχρονα, κατά μήκος της ουράς είναι κρυμμένες εκπλήξεις και mini διαγωνισμοί με πολλά μουσικά δώρα.
Φέτος λοιπόν, η Heineken δε θα είναι μόνο η παγωμένη απόλαυση στις συναυλίες του καλοκαιριού αλλά και ο λόγος που θα μας κάνει να περιμένουμε με αγωνία μπροστά στις οθόνες μας και να βρεθούμε στα καλύτερα live!