Feed

Feed

News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
News

Ogilvy και Lacta μάς καλούν να βρούμε ξανά την τρυφερότητα που έχουμε ξεχάσει.

08/01/2024
Η νέα καμπάνια Lacta γεμίζει την καρδιά μας με αγάπη, μέσα από ένα ταξίδι αναμνήσεων. Αθήνα, 8/1/24...
Read More
Wednesday 25 July, 2012

H OgilvyOne βρίσκει τον τρόπο για τον Nescafé Frappé!

"Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé υπάρχει τρόπος" είναι το νέο σλόγκαν που δημιούργησε η OgilvyOne για λογαριασμό του NESCAFÉ. Το νέο αυτό σλόγκαν πλαισιώνει την επικοινωνιακή έκφραση της νέας στρατηγικής, που βοήθησε στο να συνειδητοποιήσει ο NESCAFÉ Frappé πως οι νέοι σήμερα, έρχονται αντιμέτωποι και μια σειρά δικών τους πολύ σημαντικών προβλημάτων.

Η νέα στρατηγική ξεκίνησε από τα Social Media. Μέσα από το Frappolis την σελίδα του NESCAFÉ Frappé στο Facebook, καλέσαμε τους νέους να μοιραστούν μαζί μας όλα εκείνα που τους εμπνέουν και να βρουν τον δικό τους τρόπο. Σε διάστημα τριών εβδομάδων μοιράστηκαν περισσότεροι απο 157.000 τρόποι.

Ακολούθησε το NESCAFÉ Beach Bus, ένα λεωφορείο ειδικά σχεδιασμένο για αποδράσεις προς τη θάλασσα. Οι θέσεις του κλείνονται αποκλειστικά μέσω μιας εφαρμογής στο Facebook, η οποία δίνει στους ενδιαφερόμενους μια σειρά από απίστευτες επιλογές όπως: να επιλέξεις δίπλα σε ποιον/ποια θα καθίσεις, να δημιουργήσεις την playlist με τα τραγούδια που ακούγονται κατά τη διάρκεια της διαδρομής, να ψηφίσεις για τον επόμενο προορισμό ακόμα και να παραγγείλεις NESCAFÉ Frappé για να σε περιμένει έτοιμος στη θέση σου, όπως ακριβώς τον θέλεις!