"Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé υπάρχει τρόπος" είναι το νέο σλόγκαν που δημιούργησε η OgilvyOne για λογαριασμό του NESCAFÉ. Το νέο αυτό σλόγκαν πλαισιώνει την επικοινωνιακή έκφραση της νέας στρατηγικής, που βοήθησε στο να συνειδητοποιήσει ο NESCAFÉ Frappé πως οι νέοι σήμερα, έρχονται αντιμέτωποι και μια σειρά δικών τους πολύ σημαντικών προβλημάτων.
Η νέα στρατηγική ξεκίνησε από τα Social Media. Μέσα από το Frappolis την σελίδα του NESCAFÉ Frappé στο Facebook, καλέσαμε τους νέους να μοιραστούν μαζί μας όλα εκείνα που τους εμπνέουν και να βρουν τον δικό τους τρόπο. Σε διάστημα τριών εβδομάδων μοιράστηκαν περισσότεροι απο 157.000 τρόποι.
Ακολούθησε το NESCAFÉ Beach Bus, ένα λεωφορείο ειδικά σχεδιασμένο για αποδράσεις προς τη θάλασσα. Οι θέσεις του κλείνονται αποκλειστικά μέσω μιας εφαρμογής στο Facebook, η οποία δίνει στους ενδιαφερόμενους μια σειρά από απίστευτες επιλογές όπως: να επιλέξεις δίπλα σε ποιον/ποια θα καθίσεις, να δημιουργήσεις την playlist με τα τραγούδια που ακούγονται κατά τη διάρκεια της διαδρομής, να ψηφίσεις για τον επόμενο προορισμό ακόμα και να παραγγείλεις NESCAFÉ Frappé για να σε περιμένει έτοιμος στη θέση σου, όπως ακριβώς τον θέλεις!