Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Wednesday 25 July, 2012

H OgilvyOne βρίσκει τον τρόπο για τον Nescafé Frappé!

"Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé υπάρχει τρόπος" είναι το νέο σλόγκαν που δημιούργησε η OgilvyOne για λογαριασμό του NESCAFÉ. Το νέο αυτό σλόγκαν πλαισιώνει την επικοινωνιακή έκφραση της νέας στρατηγικής, που βοήθησε στο να συνειδητοποιήσει ο NESCAFÉ Frappé πως οι νέοι σήμερα, έρχονται αντιμέτωποι και μια σειρά δικών τους πολύ σημαντικών προβλημάτων.

Η νέα στρατηγική ξεκίνησε από τα Social Media. Μέσα από το Frappolis την σελίδα του NESCAFÉ Frappé στο Facebook, καλέσαμε τους νέους να μοιραστούν μαζί μας όλα εκείνα που τους εμπνέουν και να βρουν τον δικό τους τρόπο. Σε διάστημα τριών εβδομάδων μοιράστηκαν περισσότεροι απο 157.000 τρόποι.

Ακολούθησε το NESCAFÉ Beach Bus, ένα λεωφορείο ειδικά σχεδιασμένο για αποδράσεις προς τη θάλασσα. Οι θέσεις του κλείνονται αποκλειστικά μέσω μιας εφαρμογής στο Facebook, η οποία δίνει στους ενδιαφερόμενους μια σειρά από απίστευτες επιλογές όπως: να επιλέξεις δίπλα σε ποιον/ποια θα καθίσεις, να δημιουργήσεις την playlist με τα τραγούδια που ακούγονται κατά τη διάρκεια της διαδρομής, να ψηφίσεις για τον επόμενο προορισμό ακόμα και να παραγγείλεις NESCAFÉ Frappé για να σε περιμένει έτοιμος στη θέση σου, όπως ακριβώς τον θέλεις!