Surf: NAI ή ΟΧΙ; Six Pack: NAI ή ΟΧΙ; Yolo: NAI ή ΟΧΙ;
Αυτά και πολλά ακόμα επίκαιρα διλήμματα πρωταγωνιστούν στη νέα διαφημιστική καμπάνια του NESCAFÉ Frappé που δημιούργησε η OgilvyOne. Ο αγαπημένος καφές ανοίγει τη συζήτηση και καλεί τον κόσμο να μπει στο StartTalking.gr και να ψηφίσει τα δικά του ΝΑΙ και ΟΧΙ. Στόχος; Να γραφτούν από την αρχή, με τη βοήθεια όλων, οι στίχοι του διάσημου τραγουδιού του Λουκιανού Κηλαηδόνη!
Στον αέρα βρίσκονται ήδη τρία τηλεοπτικά σποτ που, μέσα από τους χιουμοριστικούς διαλόγους των δύο πρωταγωνιστών, καλούν τον κόσμο να αναρωτηθεί αν το surf είναι ένα σπορ που ταιριάζει στην Ελλάδα, αν φράσεις όπως το YOLO, FOMO, FOGO έχουν θέση στην καθημερινότητά μας, αλλά και αν το six pack είναι υπερβολή ή τρόπος ζωής.
Η ενέργεια εγκαινιάζει και το StartTalking.gr, μια νέα πλατφόρμα επίλυσης διαφωνιών από τον Nescafé, στην οποία ο καθένας μπορεί να ανεβάσει την διαφωνία του και να ζητήσει από τους επισκέπτες να τον βοηθήσουν να αποφασίσει, ψηφιζοντάς την.
Ταυτόχρονα, τα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης φόρεσαν brazilian μαγιό και γυαλιά καθρέπτες, παρακινώντας με δημιουργικό τρόπο τον κόσμο να πάρει μέρος στην ψηφοφορία του StartTalking.gr
H ανταπόκριση είναι μεγάλη, αφού σε λιγότερο από μια εβδομάδα, περισσότεροι από 30 χιλιάδες χρήστες έχουν συμμετάσχει με 1 εκατομμύριο ψήφους, ενώ στην πλατφόρμα έχουν ανέβει 1.000 user generated διλήμματα!
Μόλις ολοκληρωθεί η ψηφοφορία, θα γυριστεί ένα videoclip πάνω στο τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη όπου θα πρωταγωνιστούν τα νέα ΝΑΙ και ΟΧΙ έτσι όπως ψηφίστηκαν από τον κόσμο.