Το "Livefeeds", η viral ενέργεια που φτιάξαμε πέρυσι για λογαριασμό της Vodafone, η πιο βραβευμένη δηλαδή Ελληνική digital καμπάνια, κατέκτησε χτες στη Νέα Υόρκη και το χρυσό βραβείο καλύτερης International καμπάνιας στα βραβεία MIXX Awards 2008 του IAB.
Τα βραβεία που διοργανώνει το Interactive Advertising Bureau, αποτελούν το μοναδικό θεσμό που είναι αφιερωμένος αποκλειστικά στην interactive διαφήμιση και είναι τα μόνα που αξιολογούν όχι μόνο το δημιουργικό αλλά και τη στρατηγική, τη χρήση των μέσων και την αποτελεσματικότητα.
Η απονομή της 23ης Σεπτεμβρίου αποτέλεσε την κορύφωση του MIXX Conference & Expo 2008 που διεξάγεται για 4η χρονιά στη Νέα Υόρκη στα πλαίσια του Advertising Week. Το βραβείο παρέλαβε εκ μέρους μας ο Aaron Grifiths, Executive Creative Director της Ogilvy & Mather NY ο οποίος σε αντίθεση με τους περισσότερους αποδέκτες που περήφανα παραλάμβαναν τα βραβεία τους, δήλωσε αστειευόμενος πως "δεν ευθύνεται καθόλου για τη δημιουργία της καμπάνιας!".
Για μεγάλη μας χαρά, η βράβευση αυτή συνέπεσε με τους εορτασμούς στα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο, για την 60η επέτειο της ίδρυσης της Ogilvy από τον David Ogilvy το 1948 στη Νέα Υόρκη.
Ο πλήρης κατάλογος των νικητών των MIXX Awards 2008 βρίσκεται στη διεύθυνση: www.mixx-awards.com/gallery
UPDATE 27/4/2009
Με αρκετή καθυστέρηση, έφτασε στα νέα μας πλέον γραφεία, το βραβείο που σχεδίασε η εταιρία που έχει επίσης φτιάξει τις Χρυσές Σφαίρες και τα MTV Video Music Awards. Its so nice to finally hold it in our hands!