Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Tuesday 30 April, 2013

Gold Clio για την Branded Entertainment καμπάνια της Lacta στην Ogilvy & Mather Greece!

Μία από τις μεγαλύτερες διακρίσεις στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης κατάφερε να αποσπάσει ο όμιλος της Ogilvy & Mather Greece, κατακτώντας χρυσό βραβείο στα CLIO AWARDS για την καμπάνια της Lacta με τίτλο "Love in the end".

Συγκεκριμένα, η καμπάνια κατέκτησε το Gold Clio της κατηγορίας Mixed Campaign στην ενότητα Branded Entertainment & Content που ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε σχετικά:

"Νιώθουμε μεγάλη χαρά και περηφάνια για αυτό το τόσο σημαντικό βραβείο. Χρόνια προσπαθούμε να διακριθούμε στο εξωτερικό και αν και τα έχουμε καταφέρει κάποιες φορές, το Gold Clio είναι ένας από τους υψηλότερους στόχους που θα μπορούσε να έχει κανείς. 

Ευχαριστούμε τον πελάτη μας, την Mondelēz International, που στήριξε και ενέπνευσε ένα τόσο σημαντικό έργο μέσα στην μεγαλύτερη κρίση, δείχνοντας σε διεθνές επίπεδο πως όταν κανείς επενδύει στην δημιουργία περιεχομένου που προκαλεί συναισθήματα, μπορεί να κερδίσει στο τέλος και την αγάπη του κόσμου. 

Ευχαριστούμε επίσης όλους τους συντελεστές στις εταιρίες του ομίλου της Ogilvy & Mather Greece, αλλά και τους συνεργάτες μας στην ODEON και την CL Productions"

Τα CLIO AWARDS είναι ένας από τους διασημότερους θεσμούς στο χώρο της διαφήμισης, βραβεύοντας από το 1960 τις καλύτερες δουλειές σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα ιστορικά αυτά βραβεία και το αγαλματίδιό τους αποτελούν σύμβολο για γενιές διαφημιστών ενώ έγιναν πρόσφατα γνωστά στο ευρύ κοινό, μέσα από την σειρά Mad Men.

Η απονομή των 54ων CLIO AWARDS θα γίνει στις 15 Μαΐου, σε μια λαμπρή τελετή στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στη Νέα Υόρκη. 

Για περισσότερες πληροφορίες για τα βραβεία, δείτε στο: http://www.clioawards.com/

ENGLISH TRANSLATION

Gold Clio for Lactas Branded Entertainment campaign awarded to Ogilvy & Mather Greece.

One of the biggest honors in the history of Greek advertising was achieved by Ogilvy & Mather Greece when it was awarded with a Gold Clio for Lacta chocolates "Love in the end" campaign.

The Branded Entertainment campaign involved the production of a feature film, based on real stories of unfulfilled love submitted by Lactas Facebook fans. When the film was released in cinemas in Greece on Valentines day 2013, it beat all Hollywood pictures and had the biggest opening night for any Greek film in the last 5 years!

The integrated campaign involving a TVC, an online short film and a feature film, won a Gold Clio in the Mixed Campaign category of the Branded Entertainment & Content media section, that was first held this year.

The CLIO Awards is one of the world’s most recognized awards competitions for advertising, design and communications. To this day, CLIO’s iconic statue is the most widely recognized and coveted symbol of the industry’s creative accomplishments.

The 54th annual CLIO Awards ceremony, are taking place on May 15th at the Museum of Natural History in New York City.