Με σκοπό να προωθήσουν τη νέα iPad εφαρμογή της Aegean Airlines, η OgilvyOne και η Soho Square δημιούργησαν την καμπάνια iTraveller. Πρωταγωνιστής της είναι ο Πέτρος και αποστολή του είναι να ζήσει το πιο περιπετειώδες ταξίδι με μόνο του σύμμαχο το iPad app της Aegean και τον κόσμο.
Ο Πέτρος ή αλλιως ο iTraveller της Aegean οργανώνει απλά και εύκολα το ταξίδι του μέσα από το iPad app, ενώ ταυτόχρονα ο κόσμος συμμετέχει ενεργά βοηθώντας τον να ζήσει περισσότερες εμπειρίες. Κάθε φορά που κάποιος κάνει download το νέο iPad App της Aegean ή like και share στο περιεχόμενο που ανεβάζει, τον βοηθά να συνεχίσει.
Ο iTraveller ξεκίνησε το ταξίδι του στις 29 Αυγούστου από την Μαδρίτη και στη συνέχεια βρέθηκε στη Σεβίλλη όπου παρακολούθησε ζωντανά τον αγώνα της Εθνικής ομάδας στο Μουντομπάσκετ. Το ταξίδι συνεχίζεται ζωντάνα αυτή την στιγμή με επόμενο προορισμό τη Στοκχόλμη και θα διαρκέσει συνολικά 2 εβδομάδες.
Η ενέργεια κινηματογραφείται, γίνεται edit και ανεβαίνει ζωντανά από την ομάδα της OgilvyOne και της Foss Productions. Οι εμπειρίες του iTraveller γίνονται μικρά videos που ποστάρονται καθημερινά μαζί με φωτογραφίες στα social media της Aegean ενώ όλα συγκεντρώνονται σε ένα ειδικά σχεδιασμένο Tumblr blog.
Παρακολουθήστε την εξέλιξη του ταξιδιού στο www.aegeanitraveller.com