Feed

Feed

News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
Friday 25 July, 2008

Flocafé - The Lost Band

The lost band website

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ένας μάνατζερ που αναζητά απεγνωσμένα την εξαφανισμένη μπάντα του, ειδικά τη στιγμή που έχουν δεχτεί πρόσκληση να παίξουν στο μεγαλύτερο μουσικό φεστιβάλ της Ευρώπης; Μα, φυσικά, στο internet! Και συγκεκριμένα στο www.thelostband.gr.

Πρόκειται για το καινούριο site που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε για τα καταστήματα Flocafé, με στόχο την επικοινωνία τον συναρπαστικού διαγωνισμού «THE LOST BAND» που ‘τρέχει’ στα Flocafé όλης της χώρας τον Ιούλιο.

Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!

Σύμφωνα με το σενάριο, “.... Μια 4μελής ελληνική μουσική μπάντα προσκαλείται να εμφανιστεί σε ένα κορυφαίο Ευρωπαϊκό μουσικό φεστιβάλ. Τα μέλη της μπάντας ωστόσο βρίσκονται σε διακοπές και ο μάνατζέρ τους, ο περιβόητος Στέφανος, πρέπει οπωσδήποτε να τα εντοπίσει εγκαίρως - ώστε να ανταποκριθούν στη μεγάλη πρόκληση! Ο εντοπισμός των μουσικών όμως δεν είναι τόσο εύκολος: Όχι μόνο γιατί κάθε μουσικός βρίσκεται σε διαφορετικό σημείο αλλά, κυρίως, γιατί ο προορισμός καθενός έχει δοθεί στον μάνατζερ με τη μορφή «γεωγραφικών» γρίφων…”

Το site www.thelostband.gr μεταφέρει με τον καλύτερο τρόπο την εμπειρία του διαγωνισμού, on line. Προκειμένου να αποκτήσουν ‘σάρκα και οστά’ οι εμπνευσμένοι χαρακτήρες - πρωταγωνιστές του διαγωνισμού, έγιναν γυρίσματα ‘ειδικών απαιτήσεων’ σε διαφορετικά σημεία της Αθήνας καθώς και ένα ολοκληρωμένο φωτογραφικό editorial με τα ‘μέλη’ του συγκροτήματος.

Συγκεκριμένα, ένα ολόκληρο κινηματογραφικό συνεργείο «κατέλαβε» για μερικές ώρες τo κατάστημα Flocafé της Γλυφάδας για τα γυρίσματα της πρώτης πράξης! Εκεί οι θεατές αντικρίζουν για πρώτη φορά τον απεγνωσμένο μάνατζερ των The Lost Band που εξηγεί το στόρι στους επισκέπτες του site. Στο δεύτερο μέρος, που έχει γυριστεί στο Bios, μεταφερόμαστε στο γραφείο του Στέφανου, όπου δίνει περισσότερα στοιχεία και οδηγίες στο χρήστη, μέσα από interactive video.

Με βάση το χιουμοριστικό σενάριο, το εύστοχο καστ, τα αληθοφανή σκηνικά και τη δημιουργική χρήση των video προσπαθήσαμε να δώσουμε «πρόσωπο» στο διαγωνισμό. Στόχος μας; Να παρακινήσουμε τους επισκέπτες του site να αφήσουν ό,τι κάνουν και να επισκεφθούν το κοντινότερο Flocafé, να λύσουν τους γρίφους και αν είναι αρκετά τυχεροί, να κερδίσουν πλούσια δώρα!

Το τέλος των ολοήμερων γυρισμάτων, φωτογραφήσεων και… γενικού πανικού -βασικές προϋποθέσεις ενός επιτυχημένου project- βρήκε όλο το συνεργείο και τους συντελεστές να ξεκουράζονται στην υπέροχη ταράτσα του Bios. Έναν μόνο όροφο πάνω από το τελευταίο CUT!

Η viral καμπάνια του διαγωνισμού έχει αποκτήσει και την δική της παρουσία στo facebook. Γίνετε τώρα μέλη του group στη διεύθυνση: http://www.facebook.com/group.php?gid=32437632864