Μέχρι που μπορεί να φτάσει ένας μάνατζερ που αναζητά απεγνωσμένα την εξαφανισμένη μπάντα του, ειδικά τη στιγμή που έχουν δεχτεί πρόσκληση να παίξουν στο μεγαλύτερο μουσικό φεστιβάλ της Ευρώπης; Μα, φυσικά, στο internet! Και συγκεκριμένα στο www.thelostband.gr.
Πρόκειται για το καινούριο site που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε για τα καταστήματα Flocafé, με στόχο την επικοινωνία τον συναρπαστικού διαγωνισμού «THE LOST BAND» που ‘τρέχει’ στα Flocafé όλης της χώρας τον Ιούλιο.
Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!
Σύμφωνα με το σενάριο, “.... Μια 4μελής ελληνική μουσική μπάντα προσκαλείται να εμφανιστεί σε ένα κορυφαίο Ευρωπαϊκό μουσικό φεστιβάλ. Τα μέλη της μπάντας ωστόσο βρίσκονται σε διακοπές και ο μάνατζέρ τους, ο περιβόητος Στέφανος, πρέπει οπωσδήποτε να τα εντοπίσει εγκαίρως - ώστε να ανταποκριθούν στη μεγάλη πρόκληση! Ο εντοπισμός των μουσικών όμως δεν είναι τόσο εύκολος: Όχι μόνο γιατί κάθε μουσικός βρίσκεται σε διαφορετικό σημείο αλλά, κυρίως, γιατί ο προορισμός καθενός έχει δοθεί στον μάνατζερ με τη μορφή «γεωγραφικών» γρίφων…”
Το site www.thelostband.gr μεταφέρει με τον καλύτερο τρόπο την εμπειρία του διαγωνισμού, on line. Προκειμένου να αποκτήσουν ‘σάρκα και οστά’ οι εμπνευσμένοι χαρακτήρες - πρωταγωνιστές του διαγωνισμού, έγιναν γυρίσματα ‘ειδικών απαιτήσεων’ σε διαφορετικά σημεία της Αθήνας καθώς και ένα ολοκληρωμένο φωτογραφικό editorial με τα ‘μέλη’ του συγκροτήματος.
Συγκεκριμένα, ένα ολόκληρο κινηματογραφικό συνεργείο «κατέλαβε» για μερικές ώρες τo κατάστημα Flocafé της Γλυφάδας για τα γυρίσματα της πρώτης πράξης! Εκεί οι θεατές αντικρίζουν για πρώτη φορά τον απεγνωσμένο μάνατζερ των The Lost Band που εξηγεί το στόρι στους επισκέπτες του site. Στο δεύτερο μέρος, που έχει γυριστεί στο Bios, μεταφερόμαστε στο γραφείο του Στέφανου, όπου δίνει περισσότερα στοιχεία και οδηγίες στο χρήστη, μέσα από interactive video.
Με βάση το χιουμοριστικό σενάριο, το εύστοχο καστ, τα αληθοφανή σκηνικά και τη δημιουργική χρήση των video προσπαθήσαμε να δώσουμε «πρόσωπο» στο διαγωνισμό. Στόχος μας; Να παρακινήσουμε τους επισκέπτες του site να αφήσουν ό,τι κάνουν και να επισκεφθούν το κοντινότερο Flocafé, να λύσουν τους γρίφους και αν είναι αρκετά τυχεροί, να κερδίσουν πλούσια δώρα!
Το τέλος των ολοήμερων γυρισμάτων, φωτογραφήσεων και… γενικού πανικού -βασικές προϋποθέσεις ενός επιτυχημένου project- βρήκε όλο το συνεργείο και τους συντελεστές να ξεκουράζονται στην υπέροχη ταράτσα του Bios. Έναν μόνο όροφο πάνω από το τελευταίο CUT!
Η viral καμπάνια του διαγωνισμού έχει αποκτήσει και την δική της παρουσία στo facebook. Γίνετε τώρα μέλη του group στη διεύθυνση: http://www.facebook.com/group.php?gid=32437632864