Ένα νέο διασκεδαστικό, multiplayer game με τίτλο EyeΒρες (http://www.whatsup.gr/eyevres) δημιούργησε η OgilvyOne για το WHAT’S UP, που έρχεται να δοκιμάσει την παρατηρητικότητα των fans, να αυξήσει το engagement, αλλά και να αναδείξει τη δύναμη της παρέας.
Οι παίκτες καλούνται να βρουν συγκεκριμένα αντικείμενα μέσα σε μια οθόνη, σε περιορισμένο χρόνο, για να αυξήσουν τις συμμετοχές τους στην κλήρωση για smartphones και προϊοντικά δώρα.
Προκειμένου να τα καταφέρουν μπορούν να ζητήσουν βοήθεια μέσω Facebook από τους φίλους τους, οι οποίοι συνδέονται "ζωντανά" στο παιχνίδι και βοηθούν τον φίλο τους να πετύχει καλύτερο σκορ!
Έτσι, για ακόμα μία φορά, το WHAT’S UP σχεδιάζει μία επικοινωνία που υποστηρίζει στην πράξη το positioning «Μαζί είμαστε πιο δυνατοί».
Το online κοινό ανταποκρίθηκε αμέσως και περισσότεροι από 13.000 unique χρήστες έπαιξαν τις 10 πρώτες μέρες, με μέσο όρο παραμονής στο παιχνίδι πάνω από 14’.