Η καμπάνια των Nestle Fitness και της OgilvyOne για την ενημέρωση κατά του καρκίνου του στήθους βρήκε διεθνή ανταπόκριση λίγες μόλις μέρες από το λανσάρισμά της. Το Tweeting Bra φιγουράρει ανάμεσα στα μεγαλύτερα διεθνή μέσα. Τα νέα για το πρώτο σουτιέν που τουιτάρει για καλό σκοπό ταξίδεψαν από το Λίβανο μέχρι τον Καναδά και από την Αμερική μέχρι την Αυστραλία!
Το Mashable κάνει εκτενή αναφορά στο σουτιέν και το μηχανισμό του, συγκρίνοντας το με αντίστοιχα gadgets που έχει παρουσιάσει η Microsoft ενώ πάνω από 4,5 χιλιάδες χρήστες μοιράστηκαν το άρθρο.
Η Daily Telegraph κάνει λόγο για την ελληνική καινοτομία.
Το BUSINESS INSIDER και το AdRants αφιερώνουν ξεχωριστά άρθρα στην καμπάνια μιλώντας για μια μία high-tech ιδέα για καλό σκοπό.
Αλλά τα νέα για το Tweeting Bra έφτασαν ακόμα και στην Ελληνική Πρεσβεία στις Η.Π.Α. που έστειλε μέσω twitter συγχαρητήρια για την ιδέα και την πρωτοβουλία.
Και οι αναφορές δεν σταματούν εδώ. Πάνω από 400 sites και blogs καθώς και διεθνείς τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές συνεχίζουν να μιλάνε για το Tweeting Bra και τη σημασία της αυτοεξέτασης για όλες τις γυναίκες.
Update: Αυτή την στιγμή σύμφωνα με το Google υπάρχουν περισσότερες από 1 εκατομμύριο αναφορές για το Tweeting Bra. Η καμπάνια έχει εμφανιστεί σε εκατοντάδες τηλεοπτικές εκπομπές από όλα τα μέρη του κόσμου δημιουργώντας awareness και δωρεάν δημοσιότητα για την ενέργεια. Η λίστα των εντύπων που έχουν αναφερθεί στην καμπάνια περιλαμβάνει περιοδικά και εφημερίδες όπως ο Independent, η Huffington Post το Fast Company.
Παρακολουθήστε στο Twitter την εξέλιξη της ενέργειας και μάθετε περισσότερα για την αυτοεξέταση στο αντίστοιχο microsite.
Congrats @tweetingbra 4your ingenious campaign 2promote #BreastCancerAwareness & 4being featured @mashable http://t.co/JDhHFMDjzb #Greece
— Embassy of Greece (@GreeceInUSA) October 24, 2013