Η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη δημιούργησε τις Φρούτων Γεύσεις, τη νέα απόλαυση που υπόσχεται μια μοναδική έκρηξη σε όλες τις αισθήσεις. Τρεις γεύσεις - Πορτοκάλι, Λεμόνι, Φρούτα Πάθους, μια μοναδική υφή με ολόκληρα κομμάτια και αληθινή γεύση φρούτων μέσα στην αγαπημένη Υγείας Παυλίδη, συνθέτουν τη νέα πρόταση που θα χαρίσει μια νέα εκρηκτική εμπειρία απόλαυσης στους λάτρεις της bitter σοκολάτας.
Σε συνέχεια του εκρηκτικού TVC που επιμελήθηκε η Bold Ogilvy & Mather, η OgilvyOne ανέλαβε να δώσει στους χρήστες μια πρώτη… γεύση χρησιμοποιώντας κάποιες από τις υπόλοιπες αισθήσεις τους.
Μέσα από το www.froutongeuseis.gr οι χρήστες μπορούν να “αγγίξουν” τις νέες γεύσεις, να δουν και να ακούσουν τις εκρήξεις των ζουμερών φρούτων και να ξεδιπλώσουν τις συσκευασίες, αποκαλύπτοντας το λαχταριστό τους περιεχόμενό.
Αυτό όμως που κάνει τους χρήστες να μπαίνουν ξανά και ξανά, είναι το Fruit Punch, το παιχνίδι που σε καλεί να κάνεις τα φρούτα να εκραγούν με αντίπαλο τον χρόνο. Το site έχει mobile και desktop έκδοση προκαλώντας μια εντυπωσιακή εμπειρία για την όραση, την ακοή και την αφή του κοινού.
Οι νέες εκρηκτικές γεύσεις μας, εκτός από απολαυστικές, αποδείχτηκαν και εμπνευστικές, καθώς για την επικοινωνία τους χρησιμοποιήσαμε νέα creative formats, όπως το facebook post, που δημιούργησε στους θεατές του μια εκρηκτική ψευδαίσθηση.
Επιπλέον, το canvas ad, εντυπωσίασε με την εμφάνισή του και πέτυχε να δώσει μια interactive εμπειρία “αφής” στους χρήστες mobile.
Κάντε κλικ εδώ για να πάρετε μια γεύση του παιχνιδού αλλά και για να μπείτε στην κλήρωση ώστε να πάρετε την αγαπημένη σας γεύση... κυριολεκτικά.