Feed

Feed

News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
Tuesday 2 February, 2016

Δοκίμασε τον νέο Nescafé Gold Blend Barista Style μέσα από την τηλεοπτική του διαφήμιση!

Μέσα από μια τηλεοπτική διαφήμιση δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα εκτός από το να δεις και να ακούσεις για ένα προϊόν. Τώρα με τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση του Nescafé μπορείς και να το δοκιμάσεις!

Για το λανσάρισμα του Nescafé Gold Blend Barista Style o Nescafé με την βοήθεια της OgilvyOne χρησιμοποίησε την τεχνολογία του Shazam για να δώσει στους θεατές την δυνατότητα να δοκιμάσουν το νέο προϊόν απευθείας από την τηλεοπτική του διαφήμιση.

Το μόνο που έχει να κάνει κανείς είναι να ενεργοποιήσει το application Shazam καθώς παίζει η διαφήμιση, να συμπληρώσει τα στοιχεία του στην φόρμα αποστολής που εμφανίζεται αυτόματα στο κινητό του και εμείς στέλνουμε δωρεάν το νέο Nescafé στο σπίτι του!

Η τηλεοπτική ταινία είναι σκηνοθετημένη από τον Θανάση Τσιμπίνη σε παραγωγή της TopCut Modiano και μέσα σε 3 μέρες έχει περισσότερες από 8.000 παραγγελίες δειγμάτων.