Feed

Feed

News

Νέα καμπάνια της MSD από την Ogilvy για τον εμβολιασμό κατά του ιού HPV

23/04/2024
Αθήνα, 15/4/24 – Όταν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών, όλοι βάζουμε τα δυνατά μας για να το...
Read More
News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
Friday 17 May, 2013

Διεθνής διάκριση για την OgilvyOne Athens και την Βρεφική Διατροφή Nestlé

Με το βραβείο Best Digital and Social Media campaign στα φετινά Διεθνή Nestlé Battle of Honours τιμήθηκε η στρατηγική, η εκτέλεση και η συνολική πορεία στα Social Media (Facebook) της Βρεφικής Διατροφής Nestlé.

Τα Battle of Honours είναι μια ετήσια διεθνής διοργάνωση της Nestlé κατά την οποία βραβεύονται τα καλύτερα παραδείγματα από όλες τις χώρες, με βάση την αποτελεσματικότητα, την καινοτομία, το engagement με τους καταναλωτές και την άψογη συνεργασία των ομάδων. 

Φέτος μάλιστα ήταν η πρώτη χρονιά που μια χώρα από τη Ευρώπη βραβεύτηκε στη συγκεκριμένη διοργάνωση.

Best Digital and Social Media Campaign 2012

Η Βρεφική Διατροφή Nestlé ξεκίνησε τα πρώτα βήματα στα Social Media τον Ιούλιο του 2011 με το λανσάρισμα της σελίδας Nestlé Baby Club. Από την αρχή ο στόχος μας ήταν ξεκάθαρος: να είμαστε δίπλα στις μαμάδες σε όλο το ταξίδι της μητρότητας, δημιουργώντας έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό μαζί τους. Και το πραγματοποίησαμε. Ανάμεσα σε άλλα, οι μαμάδες απόλαυσαν τη "Μαμαδίστικη Χαρά" που βραβεύτηκε με Ermis Silver στην κατηγορία Business to Consumer - Διεθνές Concept, ενώ επέλεξαν οι ίδιες ποια θα είναι η επόμενη γεύση των επιδορπίων γάλακτος Neslac και  ανακάλυψαν την ιστορία 145 χρόνων της Φαρίν Λακτέ μέσα από millestones του timeline της σελίδας.

Σήμερα η σελίδα Nestlé Baby Club έχει φτάσει τους 55.000 fans και είναι η πιο engaging σελίδα στην Ελλάδα με engagement rate 2.69%, με βάση την κατάταξη του socialbakers.com

Η βράβευση στα Battle of Honours είναι μια επισφράγιση της μέχρι τώρα πορείας. H πραγματική όμως επιβράβευση έρχεται κάθε μέρα, μέσα από την πολυπληθή κοινότητα μαμάδων με τις οποίες ερχόμαστε σε επαφή στο facebook.com/NestleBaby.gr.