Με το βραβείο Best Digital and Social Media campaign στα φετινά Διεθνή Nestlé Battle of Honours τιμήθηκε η στρατηγική, η εκτέλεση και η συνολική πορεία στα Social Media (Facebook) της Βρεφικής Διατροφής Nestlé.
Τα Battle of Honours είναι μια ετήσια διεθνής διοργάνωση της Nestlé κατά την οποία βραβεύονται τα καλύτερα παραδείγματα από όλες τις χώρες, με βάση την αποτελεσματικότητα, την καινοτομία, το engagement με τους καταναλωτές και την άψογη συνεργασία των ομάδων.
Φέτος μάλιστα ήταν η πρώτη χρονιά που μια χώρα από τη Ευρώπη βραβεύτηκε στη συγκεκριμένη διοργάνωση.
Η Βρεφική Διατροφή Nestlé ξεκίνησε τα πρώτα βήματα στα Social Media τον Ιούλιο του 2011 με το λανσάρισμα της σελίδας Nestlé Baby Club. Από την αρχή ο στόχος μας ήταν ξεκάθαρος: να είμαστε δίπλα στις μαμάδες σε όλο το ταξίδι της μητρότητας, δημιουργώντας έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό μαζί τους. Και το πραγματοποίησαμε. Ανάμεσα σε άλλα, οι μαμάδες απόλαυσαν τη "Μαμαδίστικη Χαρά" που βραβεύτηκε με Ermis Silver στην κατηγορία Business to Consumer - Διεθνές Concept, ενώ επέλεξαν οι ίδιες ποια θα είναι η επόμενη γεύση των επιδορπίων γάλακτος Neslac και ανακάλυψαν την ιστορία 145 χρόνων της Φαρίν Λακτέ μέσα από millestones του timeline της σελίδας.
Σήμερα η σελίδα Nestlé Baby Club έχει φτάσει τους 55.000 fans και είναι η πιο engaging σελίδα στην Ελλάδα με engagement rate 2.69%, με βάση την κατάταξη του socialbakers.com
Η βράβευση στα Battle of Honours είναι μια επισφράγιση της μέχρι τώρα πορείας. H πραγματική όμως επιβράβευση έρχεται κάθε μέρα, μέσα από την πολυπληθή κοινότητα μαμάδων με τις οποίες ερχόμαστε σε επαφή στο facebook.com/NestleBaby.gr.