Feed

Feed

News

Μα πόσα «καλά» χωράνε στη νέα επικοινωνία της Ogilvy για την ΑΒ Βασιλόπουλος;

18/04/2024
Αθήνα, 17/4/24 – Τόσο διαλεχτά είναι τα αποκλειστικά προϊόντα ΑΒ , τόσο λαχταριστά, τόσο, τόσο και...
Read More
News

Σε αντικατάσταση των εταιρικών οχημάτων με plug-in και ηλεκτρικά έχει προχωρήσει η Ogilvy Greece

17/04/2024
Αθήνα, 17/04/2024 - H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας,...
Read More
News

Η Αγγελική Κορνελάτου στο jury των Cannes Lions

16/04/2024
Στην κριτική επιτροπή της ενότητας Industry Craft Αθήνα, 16/4/24 – Η Αγγελική Κορνελάτου ,...
Read More
News

Από την Ogilvy, το video για το σχολικό bullying που συγκλονίζει.

10/04/2024
Αίσθηση έχει προκαλέσει το βίντεο για την καταπολέμηση του σχολικού bullying με κεντρικό μήνυμα “...
Read More
News

Τα νεαρά λιοντάρια της Ogilvy κέρδισαν σε κάθε κατηγορία

02/04/2024
Με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη νίκη πέντε νεαρών δημιουργικών της Ogilvy στα φετινά βραβεία...
Read More
News

Ogilvy και ΑΒ κάνουν τις τιμές να «πέφτουν»… κυριολεκτικά.

29/03/2024
Αθήνα, 29/3/24 – Όταν ακούμε ότι τα ΑΒ φέρνουν νέα, περιμένουμε πάντα κάτι καλό. Όταν αυτά τα νέα...
Read More
News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
Thursday 17 October, 2013

Διαγωνισμός Lacta Guess στο Facebook

"Πόσες συσκευασίες από τις νέες γεύσεις της Lacta χώρεσαν σε ένα διάφανο κουτί;" Σε αυτήν την ερώτηση επιχειρούν να απαντήσουν από χτες οι fans της Lacta στο Facebook, προκειμένου οι πρώτοι που θα μαντέψουν σωστά, να κερδίσουν τον ίδιο αριθμό από σοκολάτες!

Με σκοπό το λανσάρισμα των 6 νέων γεύσεων της πιο αγαπημένης σοκολάτας, η OgilvyOne Athens δημιούργησε τον πρωτότυπο διαγωνισμό "Lacta Guess" γεμίζοντας και φωτογραφίζοντας ένα κουτί από plexiglass με εκατοντάδες νέες Lacta και καλώντας τους fans να μαντέψουν με βάση τη φωτογραφία του κουτιού πόσες συσκευασίες από κάθε νέα γεύση έχουν χωρέσει σε αυτό. Οι 5 πρώτοι Facebook fans που μαντεύουν σωστά, κερδίζουν και μοιράζονται τις συσκευασίες Lacta της συγκεκριμένης γεύσης. Στη συνέχεια, οι συσκευασίες αυτές αφαιρούνται από το κουτί, για να μαντέψουν τον αριθμό της επόμενης γεύσης μέχρι το κουτί να αδειάσει εντελώς!

Lacta Guess

O διαγωνισμός ανακοινώθηκε στη Facebook σελίδα της Lacta μέσα από ένα... λαχταριστό video στο οποίο καταγράφηκε το “γέμισμα” του κουτιού που κατασκευάστηκε ειδικά για τις ανάγκες του Lacta Guess! To πρώτο post δημιούργησε πολύ υψηλό engagement, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 3.000 comments - συμμετοχές.

Τελικά, μια ενέργεια με χαμηλό budget είχε ένα ιδιαίτερα υψηλό ROI, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει 16.000 συμμετοχές, να φέρει περισσότερους από 11.000 νέους fans και να δημιουργήσει 69.000 page stories με 155.000 engaged users!