Feed

Feed

News

Ogilvy: Τη νέα καμπάνια της COSMOTE, ορκιζόμαστε ότι την κάναμε μόνοι μας.

27/03/2024
Και όχι «μόνοι μας» σαν κάποιους άλλους... Αθήνα, 27/03/24 – Στη νέα μας ταινία για την...
Read More
News

H νέα καμπάνια της Ogilvy για το EurolifeSYN+ «είναι πολλά».

11/03/2024
Η πρώτη επικοινωνία του νέου προγράμματος συνδυαστικών εκπτώσεων της Eurolife FFH και της Eurobank...
Read More
News

Προαγωγές και εσωτερικές μετακινήσεις στην Ogilvy!

01/03/2024
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για την σκληρή δουλειά, τις επιδόσεις και την πρόοδό τους.
Read More
News

Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr

29/02/2024
Συνδυάζει μακαρόνια με κιμά με ένα πασίγνωστο τραγούδι των 90’s Αθήνα, 29/02/2023 - Η νέα καμπάνια...
Read More
News

«2 αλήθειες & 1 ψέμα» από την Ogilvy για το FlexDrive της Autohellas Hertz!

07/02/2024
Αθήνα, 7/2/24 – Η νέα μας επικοινωνία για το FlexDrive της Autohellas Hertz , έχει κάτι το...
Read More
News

H Ogilvy και πάλι Advertising, Digital, Direct και PR Agency of the Year στα Ermis Awards

02/02/2024
Σαρωτική ήταν η επάνοδος της Ogilvy στα Ermis Awards.
Read More
News

Ogilvy & Toyota: Dealers Incentive – B2B Program

01/02/2024
Αθήνα 1/2/24 – Η Ogilvy, σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς, σχεδίασε και υλοποίησε με επιτυχία ένα...
Read More
Insights

Social Media Trends 2024

31/01/2024
Το 2024 σηματοδοτεί την 30 ή επέτειο από τότε που ο Ιταλός Ρομπέρτο ​​Μπάτζιο έχασε, από τα 11...
Read More
News

Ogilvy: Η νέα καμπάνια για τον ΓΕΡΜΑΝΟ, που κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη.

22/01/2024
Αθήνα, 18/01/24 - Μία νέα γκάμα προϊόντων, που ήρθε για να κάνει την καθημερινότητά μας καλύτερη,...
Read More
News

Μία TikTok σειρά για την Eurobank από την Ogilvy!

17/01/2024
Η Eurobank γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα στο TikTok, με μία νέα σειρά από την Ogilvy! Αθήνα, 17/...
Read More
Wednesday 25 February, 2009

COSMOTE - o κόσμος μας, εσύ.

This text is replaced by the Flash movie.

Ένα εντυπωσιακό interactive video banner έρχεται να υποστηρίξει τη νέα corporate καμπάνια της COSMOTE, με γενικό μήνυμα "ο κόσμος μας, εσύ".

Η παραγωγή του συγκεκριμένου banner ήταν κινηματογραφικών προδιαγραφών. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε green screen σε ένα μεγάλο soundstage, όπου οι πρωταγωνιστές βιντεοσκοπήθηκαν με τα κουστούμια τους να τρέχουν σε ειδικά διαμορφωμένους διάδρομους γυμναστικής, ανάμεσα σε ελάχιστα σκηνικά και props.

Για τις ανάγκες ορισμένων σκηνών κατασκευάστηκαν ειδικά sets, ενώγια να δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση της χρυσής αμμουδιάς,χρησιμοποιήθηκαν 10 καρότσια χώμα, πάνω στο οποίο απλώθηκαν 50φακελάκια σιμιγδάλι. (Το οποίο έπρεπε να ανανεώνεται μετά από κάθε λήψη)

Παραλία από σιμιγδάλι

Ακολούθησε επίπονο post-production για τη δημιουργία των backgrounds,των ειδικών εφέ, της μουσικής και ηχητικής επένδυσης. Ιδιαίτερη προσοχήδόθηκε στην παραγωγή τόσο του βίντεο, όσο και του flash αρχείου, για ναμπορούν οι διάφορες σκηνές να παίζουν σε loop όσο το δυνατόν πιοφυσικά, αλλά και να "δένουν" μεταξύ τους όσο το δυνατόν πιο ομαλά.

Various photos

Οι πρωταγωνιστές με την Κωνσταντίνα
Το πρωταγωνιστικό ζευγάρι, με την Κωνσταντίνα Χατζάκη, Associate Creative Director

Συντελεστές:
Creative Director: Πάνος Σαμπράκος
Associate Creative Director: Κωνσταντίνα Χατζάκη
Art Director: Κωνσταντίνος Δημητριάδης
Senior Web Designer: Κωνσταντίνος Πενλίδης
Account Director: Στέλλα Ροδοπούλου

Παραγωγή: Μανώλης Κονταρίνης
Σκηνοθεσία: Στάθης Αθανασίου
Σκηνογραφία: Χάρης Λουρίδας