Ακόμα μια σημαντική διεθνή διάκριση κατέκτησε η OgilvyOne Athens, για την καμπάνια που δημιούργησε για λογαριασμό των Nestlé Fitness, με τίτλο Tweeting Bra.
Συγκεκριμένα, το έργο κατέκτησε Third Prize Award στην κατηγορία "Creative Marketing Effectiveness" των New York Festivals, ενώ ήταν finalist και στις ενότητες "Direct & Collateral" και "Public Service Announcements". H χαρά της διάκρισης είναι ακόμα μεγαλύτερη, αφού το Tweeting Bra, κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε δουλειές κορυφαίου επιπέδου.
Το Tweeting Bra είχε ως σκοπό να υπενθυμίσει στις γυναίκες την σημασία της αυτοεξέτασης για τον καρκίνο του μαστού. Και μέσα σε λίγες μέρες δημιούργησε earned media αξίας 2,5 εκατομμυρίων Ευρώ αγγίζοντας εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
Δείτε το case study εδώ: